Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag skulle vilja se nya Ergo med axelbanden i kors, någon som har barnet på magen och korsar axelbanden baktill. Jag vill se hur det ser ut när man korsar Ergo:s axelband.
På gamla Ergon gick ju inte det att göra, men det ska fungera med nya.
Hoppas att någon har tid att fota :D

Vi velar mellan en Sutemi sele nämligen (med just korsade axelband) eller nya Ergo.
Senast redigerad av Ezereht den lör aug 27, 2005 18:06, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Ezereht
Ingen som vil fota sin nya ergo?? Plez plez!!
Användarens profilbild
Av April
*puff*

(jag ska försöka, men just nu går mitt liv foooorrrrttt - hinner knappt med någonting känns det som ;-))

Kram
Användarens profilbild
Av Ezereht
*puff* Ingen som vill fota sin ergo med banden i kors?
Användarens profilbild
Av Miamamman
Det var ingen höjdare kan man säga. Jag hra bilder men nuär jag för mossig i hjä´rnan för att lägga ut dom. Men det är inget att se. Axelbanden är ju fornade att passa när man har dom som vanligt, lite svända. Korsar man dom blir dom formsydda åt fel håll.
När korset är på ryggen hamnar axelbanden väldigt nära halsen och korset väldigt högt. Dessutom tror jag inte dom räcker till på en större person. vi provade på en liten (165?) tjej och det var inte så homla mycket över.
När korset är på magen så hamnar det endera väldigt högt, nära halsen, eller så ser brösten väldigt konstiga ut. Minst sagt. Kankse inte blir liak knasigt på en karl, men så återigen får han inte vara så stor, för då tror ajg inte dom räcker.
Sammanfattningsvis så kan man konstatera att det går, men den är inte gjord för det.
Användarens profilbild
Av Ezereht
okej, tack Mia!! Maken är ju hyfsat stor (1.80 och inte så smal :wink: ) så då är det ju inget att fundera över.
Användarens profilbild
Av Mi
Ingen bild men jag bär numera alltid i kors båda fram och bak. Jag är 162 och väger runt 55 kg. Sambon har ochså burit i kors och upplevde det bättre än som vanlig "ryggsäck" Han är betydligt större än mig 180+ cm och väger väl en bit över 80 kg. Mitt problem är då snarare att midjebältet inte vill sitta som jag vill :evil:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?