Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ammari
bild på en rebozo m. äldre barn i, så det borde ju gå.... Vad har ni för erfarenhet?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har ingen rebozo men en fyra årig dotter som har blivit lite buren. Hon gillar det skarpt att sitta och åka på ryggen. Fast mest är det två åriga sonen som åker sjal. Eller... han åker inte så mycket nu längre utan nu är det mest gå och springa själv som gäller. :)
Användarens profilbild
Av Helen
Till en 3 åring bör du ha en kypervävd sjal som avlastar bättre än en tuskaftsvävd. För avlastningens skull
Om jag inte har fel för mig så är rebozon tuskaftsvävd.
jag bär utan problem vår snart 3,5 åring i sjal, men jag väljer en kypertvävd sjal. maken använder Ergo
Användarens profilbild
Av Totte
Jag har njutit av att bära min snart 3,5-åring i en Didymos Indio denna sommar :heart: Det har faktiskt funkat med gravidmage och allt, då jag använt knytningen tibetansk ryggsäck (under knytinstruktioner).

Det är så härligt när N somnar i bilen, och när han känner handgreppen och kommer upp på min rygg slappnar han bara av och somnar om medan jag knyter upp honom. Det är framförallt så jag använder sjalen nu för tiden.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har burit skrutt (som är 2½år nu) i rebozo och det är inga problem om man nu inte ska gå fyra mil. För en sovstund på ryggen funkar den bra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?