Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Tittar på en sjal som är 4.20 men är osäker om det räcker. Jag är 162 och 36:a i kläder. Jag använder mest tibetansk knytning....än så länge. Kanske blir annorlunda när/om nästa kommer. Räcker 4.20?
Användarens profilbild
Av Anso
Det borde räcka.
Jag kunde göra det med en Didy 4,2 och den är ju mätt inkl. en av spetsarna (varje spets är ca 20 cm) men då blev det lite bylsig knut på mig (177 cm och 61 kg, strl 38) och inget kvar av sjalen som hängde ner så att säga.
Användarens profilbild
Av Tabby
Du provade med min stork 4.1 när du gjorde Tibetansk knytning på förra mötet och det funkade :-)
Användarens profilbild
Av tinaw
Man kan göra tibetanen assymetrisk också, går mycket mindre tyg. Finns en beskrivning på thebabywearer med bilder. Man lägger på barnet ca 1 m in på sjalen, upp på ryggen, den korta änden håller man bara fast tex mellan knäna medan man knyter vidare. Den långa änden runt barnets ben (under knäna), fram och in i "sig själv", sno fast. Den korta änden snos fast i den långa som nu sitter fast över bröstkorgen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?