Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Måsen
Så fort den kommer ska jag köpa en och jag vet ju inte ens vilken färg den har. :oops: Kanske har jag sett eller läst det någonstans men nu minns jag i så fall inte.
Jag har så höga förväntningar på den, ju längre jag får vänta desto högre blir de, typ att det ska vara drömsjalarnas drömsjal! :lol:
Finns det fler här som väntar som vill göra mig sällskap i mina drömmar? 8)
Användarens profilbild
Av bani
Ooooo. Siden? Det måtte vara ruggigt svalt och skönt! *hade missat detta, ty är ingen riktig sjalnörd* :lol:
Användarens profilbild
Av Måsen
Frida med Mea skrev:Den skulle väl vara vit?
Just det, vit skulle den visst vara. :roll:
Av Aelia
Frida med Mea skrev:
Måsen skrev:
Men man kunde färga :wink:
rooooosa :wink:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Aelia skrev:
Frida med Mea skrev:
Måsen skrev:
Men man kunde färga :wink:
rooooosa :wink:
Ååååååå, rosa siden didy :loving:
Användarens profilbild
Av sacha42
om det finns nån kvar av dem hon får hem så ska jag ha en :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
Jag drömmer och väntar ........ :wink:
Användarens profilbild
Av thanisa
Dorislina skrev:Hade den kommit i storlek 7 hade jag köpt meddetsamma.... :roll:
Den ska komma i storlek 5-7 men än så länge finns den bara i storlek 6 och än har de bara gjort en millifiori även om jag har läst att det även ska komma en nino.

I fredags kunde man köpa dne på didymos hemsida så nu behöver ni inte vänta längre. Om de ska komma en indio hittar jag inget om på the babywearer.

Bild

Fast när jag läser så verkar indio ha kommit men vara slut, ingen aning då jag inte hittar ett enda foto på den. Verkar som om en silk nino också är på ingående. Kanske kommer indio tillbaks då den verkar vara väldigt efterfrågad i Usa och som ni har visat intresse även här.
Användarens profilbild
Av Måsen
:hello:
Diddeli, något nytt?
Användarens profilbild
Av diddeldi
Måsen skrev::hello:
Diddeli, något nytt?
ja :D . det ser ut som att vi får in den i slutet på veckan :vågen:

det verkar inte vara något annat mönster på gång just nu än millefiori, men man vet aldrig med didymos, de verkar ändra sig rätt ofta :wink:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
diddeldi skrev:
Diddeli, något nytt?

det verkar inte vara något annat mönster på gång just nu än millefiori, men man vet aldrig med didymos, de verkar ändra sig rätt ofta :wink:
Attans då! Jag som inte riktigt gillar de där blommorna :hopmad: :?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
kajsa kavat skrev:
diddeldi skrev:
Diddeli, något nytt?

Attans då! Jag som inte riktigt gillar de där blommorna :hopmad: :?
:iagree: :hopmad:
Användarens profilbild
Av diddeldi
det konstigaste är att de så sent som förra veckan sa att den skulle vara slät. men efter tre miljoner mail och telefonsamtal till didymos börjar jag bli lite härdad och undvika att lova något innan jag har sjalarna i min hand :roll:
Användarens profilbild
Av thanisa
Har du någon idé över hur många siden indios som gjordes? Om de har rätt på the babywearer så ska det komma ett antal till sidenvarianter. Tycker det är synd att den den här gången bara är 30 % siden mot de 50 % som var i indiosarna.
Användarens profilbild
Av diddeldi
thanisa skrev:Har du någon idé över hur många siden indios som gjordes? Om de har rätt på the babywearer så ska det komma ett antal till sidenvarianter. Tycker det är synd att den den här gången bara är 30 % siden mot de 50 % som var i indiosarna.
de säger själva att det kommit bara 30 stycken av den här varianten, och ännu färre av indiovarianten. vi hade förhandsbokat av indio också, men stod tyvärr för långt ner på listan för att få några av dem (det var väl nån månad sen eller två som de kom). men av de här ska vi få in några stycken i alla fall :D

jag håller det inte för omöjligt att det kommer fler varianter, men det är inget de har gått ut med att de ska göra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?