Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sjal?

Ella Roo - La Rae
3
17%
Amazonas Antiqua - Kreativ
3
17%
Stork - Inka
12
67%
Användarens profilbild
Av jordbarn
Jag är på jakt efter en ny sjal!

Jag älskar färgerna på dessa :heart: så någon av dem blir det nog:
Ella Roo - La Rae
Amazonas Antiqua - Kreativ
Stork - Inka

Nu behöver jag er hjälp att välja vilken jag ska införskaffa!
Som jag har förstått det så är Ella Roo och Antiguan lite svalare, medans Storken är stadigare. Eller? Min lillkille är ganska sprallig av sig, men blir också väldigt lätt varm.

Dela gärna med er av era erfarenheter! Och om någon av er i Lund eller omkring har någon av dem, hade jag blivit glad om jag fick klämma lite! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jag har två storkar. Leo rouge och Leo turkis, jag älskar mina storkar! :vågen: :heart:
De avlastar bäst av alla mina sjalar, är otroligt mjuka och lättknutna. Jag har inget problem men värme, så jag kan inte säga att jag tycker de är speciellt varma... men jag kan inte jämföra med de andra du väljer mellan, jag har inte haft någon av dem.

Jag röstar på stork! :D

Självklart får du komma hit och känna på och prova dem!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
storken röstade jag på! annars är ju aa kreativ väldigt snygg =) men den enda av dem som är diagonalvävd är ju storken, och därmed så avlastar den ju bäst så jag föreslår den!
Användarens profilbild
Av sacha42
inka :D
Användarens profilbild
Av Clifford
MammaTillFelicia skrev:storken röstade jag på! annars är ju aa kreativ väldigt snygg =) men den enda av dem som är diagonalvävd är ju storken, och därmed så avlastar den ju bäst så jag föreslår den!
:iagree:
Av eamane
Jag har inte klämt eller provat nån av dem men inkan är snyggast tror jag :)
Användarens profilbild
Av Nova
Nu är det ju sommar så jag skulle välja en sommar sjal.
Ella Roon gillar jag, har haft en i den färgen du nämner.
Den är mjuk och lättknuten men avlastar inte lika effektivt som Storchenweige. Dock tror jag säkert att avlastningen räcker ett bra tag ytterligare då ditt barn inte är så gammalt ännu.

Inkan kan du köpa till hösten när det blir svalare och ditt barn är lite tyngre att bära.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag röstar på en Amazonas Carry Sling Lollipop som jag har förstått är typ samma färg som Kreativen. Den är diagonalvävd så den ska avlasta bättre än den vanliga Amazonasen och tunnare än Storken så den kanske är skönare på sommaren.

Fast jag har inte testat den, så egentligen kan jag nog inte uttala mig. Men den hade jag valt, iaf :D
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Knyttet & K skrev:Jag röstar på en Amazonas Carry Sling Lollipop som jag har förstått är typ samma färg som Kreativen. Den är diagonalvävd så den ska avlasta bättre än den vanliga Amazonasen och tunnare än Storken så den kanske är skönare på sommaren.

Fast jag har inte testat den, så egentligen kan jag nog inte uttala mig. Men den hade jag valt, iaf :D
Ja, Lollipop är väldigt snygg! :heart:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Knyttet & K skrev:Jag röstar på en Amazonas Carry Sling Lollipop som jag har förstått är typ samma färg som Kreativen. Den är diagonalvävd så den ska avlasta bättre än den vanliga Amazonasen och tunnare än Storken så den kanske är skönare på sommaren.

Jag skulle nog också välja mellan ACS Lollipop (= Kreativ fast diagonalvävd) & Stork Inka. Jag har haft en Lollipop och den är svalare än Storken, fast sen är ju inkan finare i färgerna (tycker jag i varje fall). Så mitt råd blir nog att ta den färgen som du gillar bäst, men satsa på en diagonalvävd sjal eftersom de små sjalbarnen konstigt nog växer och blir tyngre och en diagonalvävd sjal räcker längre i längden.
Användarens profilbild
Av jag71
Du kan ju klämma lite på min amazon antigua som är samma sjal som ella roo. Eller så går du ner till babyheavens lokaler och kollar om inte Helen har några hemma. Då kan du ju köpa en direkt om det visar sig att hon har dem hemma. :lol: Tänk vad skönt att slippa vänta på posten!
Användarens profilbild
Av jordbarn
Hmm... Oj, Amazonas Carry Sling har jag missat helt ju!! Hade fått för mig att det var någon typ av bärpåse! :)
Nu blev det ju ännu svårare att välja!!
Ska kolla med Helen. Annars vill jag gärna klämma på era sjalar sagogrynet och jag71!
Ska kika runt lite nu! Tack för hjälpen! :heart:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
om lollipopen finns med som alternativ röstar jag på den isf storken!
Användarens profilbild
Av norkmedoo
ja lollipopen tycker jag också :D
och du kan få klämma på min :wink:
Användarens profilbild
Av Siena
Jag röstade på inkan. Annars tycker jag du ska köpa en amazonas carry sling lollipop. Jag har också en om du vill känna på den!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?