Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
Alltså...jag VEEEET att det kankse inte är nån höjdare med trikåsjal till min 8,4kg tunga Alice..men jag har blivit sååå sugen att testa...
men vilken av alla de sorter som finns skulle vara den bästa till ett lite större barn?

pikku-ruu, tricot-slen, moby wrap eller babybundlern?
Användarens profilbild
Av Gabnus
Jag provade att bära min 10,5 kg guldklimp i BaBun igår och det gick faktiskt bra :D Det var riktigt mysigt och mjukt!
Användarens profilbild
Av KATARINA
bär jag Elias (11,5 kg) i trikåsjal hemma ibland för det är så myisgt. Inte ute dock för då blir det lite svajigt efter ett tag.

Han är för tung för Hug-a-buben tycker jag, det känns inte skönt att bära i den längre. Cuddly Wrapen är något mindre elastisk än BabyBundlern och skön att knyta, men båda de 2 tycker jag går bra att bära med.
Användarens profilbild
Av Ester
ja just ja..det fanns ju cuddly-wrap också

jag vill nog mest ha för att det var så mysigt med trikå-sjal...och jag ångrar att jag sålde min babu
Användarens profilbild
Av Gabnus
Elin skrev: jag vill nog mest ha för att det var så mysigt med trikå-sjal...och jag ångrar att jag sålde min babu
Ja det var dumt ;) :twisted: :D
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Jag vet att Ingrid på babydesign tycker att KAri-me som hon säljer tycker att den funkar riktigt bra även på tyngre barn.
Användarens profilbild
Av Aurian
Jag har läst här någonstans att Minimundus egen trikåsjal skulle vara rätt så stadig!
Användarens profilbild
Av Mia
Ja det tycker jag! Jag har provburit min 16kg-son i den på ryggen!! Älskar den sjalen men kan inte behålla den... :cry: Vill du köpa den Elin?
Användarens profilbild
Av maimiti
Var inne på babyboden.nu igår och såg att de precis fått in en ny trikåsjal som funkar på större barn... Amazonas Carry me tror jag den hette... Den hade några dragband istället för knytning... Hmmm, hoppas någon fattade. Jag och förklaringar liksom :lol:
Användarens profilbild
Av Ester
Japp - på tisdag på sjalträffen kanske jag ska testa några olika.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag hör till dem som tycker att det är obehagligt med trikåsjalar till barn över fem-sex månader. Men det beror kanske på att min son var så livlig i sjalen, så det var jobbigt att bära honom med en trikåsjal.
Av Sicali
maimiti skrev:Var inne på babyboden.nu igår och såg att de precis fått in en ny trikåsjal som funkar på större barn... Amazonas Carry me tror jag den hette... Den hade några dragband istället för knytning... Hmmm, hoppas någon fattade. Jag och förklaringar liksom :lol:
Jag har en marin blå amazonas carryme som jag tänkt sälja... Kanske ska lägga ut den här på sjalbarn...
Användarens profilbild
Av miriel
Elin skrev:Japp - på tisdag på sjalträffen kanske jag ska testa några olika.
Sjalträff på tisdag, har jag missat något!? :shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?