Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Diem
Funderar mellan MaM ECO och Sino och skulle gärna vilja känna på MaM ECOn, vet någon om den finns i butik i Stockholm.

Vilken tror ni är bäst att välja?

Vet någon om Marimekkosjalarna finns att känna på i någon butik (Sthlm).

Vad finns det för likvärdiga alternativ till ovanstående två? "Gås" ganske?
Användarens profilbild
Av Lydia
Ingen aning, men annars kan du ju komma till en sjalträff och hojta till innan om vilka sjalar du vill se, så kanske det är någon som har justde sjalarna, som kan ta med dem! :blahblah:
Av Aelia
Diem skrev:Funderar mellan MaM ECO och Sino och skulle gärna vilja känna på MaM ECOn, vet någon om den finns i butik i Stockholm.

Vilken tror ni är bäst att välja?

Vet någon om Marimekkosjalarna finns att känna på i någon butik (Sthlm).

Vad finns det för likvärdiga alternativ till ovanstående två? "Gås" ganske?
Vad jag vet så finns det ingen återförsäljare åt MaM ECO i Stockholm.

Sino finns på www.sjalar.nu, de har öppet 2 dagar i vecka, men vet inte om det är öppet nu på sommaren, kollahemsidan.

Marimekko sjalar finns bara att köpa på www.pepplon.se, eller beg, vet att Måsen sålde en, kolla på säljes.

Gås är inte en trikåsjal som andra, men sval och skön.
Användarens profilbild
Av Diem
Tack för svar!

Såg en närbild på en Eco som jag tror var ny och den såg lite nopprig och grov/ribbig ut tyvärr.

Sinon verkar ju populär och därmed ett ganska säkert kort, är det någon som vet hur den står sig mot Marimekkon?
Av Aelia
Diem skrev:Tack för svar!

Såg en närbild på en Eco som jag tror var ny och den såg lite nopprig och grov/ribbig ut tyvärr.

Sinon verkar ju populär och därmed ett ganska säkert kort, är det någon som vet hur den står sig mot Marimekkon?
Jag har både marimekko och sino till bebisen i magen, men kan inte jämföra för att jag har haft bara sino till "stroa" killen. Men marimekko är en ganska tunn och sval sjal, och klarar av många kilo. Jag var väldigt nöjd med sino, och som sagt har 1 sino och 2 marimekko som väntar på bebisen nu. Marimekko sjalar är bara sååå fina :P
Användarens profilbild
Av Diem
Ja de är fina : ) Men jag vill ju ha den som är mjukast och smidigast och mest hållbar efter tvätt o dl. Det är ju så vårt att välja utan att känna. Har också bebis i magen och har inte ngn erfarenhet av sjalar alls men vill gärna ha en!
Av Aelia
Diem skrev:Ja de är fina : ) Men jag vill ju ha den som är mjukast och smidigast och mest hållbar efter tvätt o dl. Det är ju så vårt att välja utan att känna. Har också bebis i magen och har inte ngn erfarenhet av sjalar alls men vill gärna ha en!
Köp en av varje :wink: Vilken v är du i?
Användarens profilbild
Av Diem
Är i vecka 30 så jag har lite tid kvar att bestämma mig på... Köpa båda är bra men de är ju ganska dyra så jag vill nog se att bebis och jag tycker om att sjala först : ) Ska försöka ta mig till nå´t ställe och kolla Sino och titta på färgerna live.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?