Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Åsa K
Jag har en patapum som jag köpte när förra barnent var 5 månader och som jag tyckte var underbar att bära i. Till ERGO har jag sett att det finns en insats för nyfödda. Finns liknande för patapum eller går det att använda den från ERGO?

Jag har även en långsjal men jag har aldrig trivts lika bra med den som med selen.
Användarens profilbild
Av Anso
En pyttebebis kan nog få plats med fötterna innanför ett tag och sedan kan man om man vill sy in sittbredden en bit så att den blir smalare. Då kanäven ett litet barn sitta bra i en sele och nackstöd blir det ju av det då relativt sett höga ryggstödet. Sy sömmarna med lite längre stygnlängd så är det lätt att sprätta bort sedan när barnet växer.

OBS, tänk bara på att ett så litet barn inte har någon stadga i kroppen och att selen ju är öppen på sidorna=inget stöd därifrån. Med en MeiTai kan man"täppa till" hålet i sidorna genom att knyta bandet över barnets rygg och då blir det som urramlingsskydd på sidorna.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
I insatsen för Ergo bärs bebisen inte liggande utan sittande, men med fötterna åt sidan. Jag har den och den STORA nackdelen så här på sommaren är att den blir jättevarm, särskilt om man går omkring med den hemma (utomhus har den funkat bättre, det är ju rätt så kallt nu...).

En annan nackdel är att jag tycker att huvudet inte riktigt får den stadga jag skulle önska. Det går an när Dante är vaken, då stödjer den bra i nacken, men han somnar alltid inom fem minuter och då faller ju huvudet framåt - bort från stödet.

Nej, jag tror på sjal. Ska försöka skaffa en själv snarast... :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?