Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag är precis på gång att köpa en sino till vår lilla som kommer till världen när som helst! (Första gången jag tänker bära i sjal.)
Men det är ju så svårt att välja färg!
Jag funderade först på Skogssäv, men så blev jag plötsligt tveksam...Hjortron ser så väldigt fin ut. Frågan är om jag kommer att ångra mig, om Hjortron är för knalligt orange. Det passar kanske inte till alla kläder...?! Nu är ju färgval väldigt personligt, så det är förstås knepigt att fråga efter råd, men i alla fall; Vad tycker ni?
Ser färgerna ut som på Loomas hemsida i verkligheten också?
Av Aelia
Jag har haft ringo hjorton och nu har jag köpt en sino skogssäv. Hjorton är inte sååå orange utan en väldigt fin färg. vart bor du?
Användarens profilbild
Av Isanna
Köp den du tycker är finast, det gör alltid jag. Jag struntar i om det är en färg "som inte passar mig" eller som är svår att matcha, jag vill ha det jag tycker är snyggast! :lol:
Användarens profilbild
Av Maerion
Isanna skrev:Köp den du tycker är finast, det gör alltid jag. Jag struntar i om det är en färg "som inte passar mig" eller som är svår att matcha, jag vill ha det jag tycker är snyggast! :lol:
:iagree:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Å, tack för ursnabba svar!
Jag bor söder om Norrtälje, men är då och då i Stockholm, Täby, Åkersberga osv...
Det verkar som om Aelia bor i Sthlm? Var i så fall? Det vore kul att se färgerna och kanske se en knytning i verkligheten!
Fast nu är jag tung och har många sammandragningar så jag är lite halvnervös att åka själv (med mina 5-åringar) till stan. Mannen jobbar sista dagen på fredag, innnan semestern.
Vill man ha sjalen direkt från början, när den lilla är nyfödd? Den kommer ju ut när som helst.
Användarens profilbild
Av svas
Gå på magkänslan! Jag kan intyga att skogssäv är väldigt, väldigt fin. Och så kan jag nästan lova att du kommer köpa fler sjalar efter hand... Det brukar bli så.

Lycka till med din lilla bebis! Det kommer säkert gå jättelätt att knyta. Hoppas du får en kul förlossning!
Användarens profilbild
Av jag71
smedsboemma skrev: (med mina 5-åringar)
Tvillingar? eller bara väldigt tätt?
Användarens profilbild
Av solanna
smedsboemma skrev: Vill man ha sjalen direkt från början, när den lilla är nyfödd? Den kommer ju ut när som helst.
Jag började använda vår trikåsjal till minstingen innan han var ett dygn gammal. På BB fick jag aldrig tillfälle, men så fort jag kom hem och ville umgås lite med min äldsta kille sjalade jag Dante och kunde på så sätt lätt räcka till för båda barnen. :D

När det gäller färgval så tycker jag också att du ska välja den färg du tycker är finast. Själv älskar jag krustistel, men hjortron och skogssäv är också kanonfina. Lycka till med allting!
Användarens profilbild
Av teres
Jag har en sino skogssäv, jämfört med bilden som jag ser den på min dator är den mycket mera grön, (på min dator ser den mer olivfärgad ut), blev väldigt överraskad när jag öppnade paketet första gången.
Vet inte om det är färgen som ändrat sig eller jag men nu älskar jag den och den känns helt rätt, passar mig ypperligt. :D

Hade med den till förlossningen och bar lillan i den när hon var något dygn gammal, gick hur bra som helst.
Av Aelia
Japp, bor i Stockholm. Kan hjälpa med knytningar om det behövs oxå. Är ju oxå gravid nu. :lol:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Tack än en gång för alla svar!
Igår kväll beställde jag en Sino Hjortron och den ska komma på 2-3 dagar, så i början av nästa vecka blir jag sjalägare för första gången! Jag tror att färgen blir bra, jag liksom kände mest för Hjortron. Dessutom tyckte min man att den kommer att passa honom absolut bäst, när han ska bära.

Förresten, jo vi har tvillingar. De är som sagt 5 år nu och är jättespända på att få ett syskon.
Användarens profilbild
Av vovvemor
smedsboemma skrev:Tack än en gång för alla svar!
Igår kväll beställde jag en Sino Hjortron och den ska komma på 2-3 dagar, så i början av nästa vecka blir jag sjalägare för första gången! Jag tror att färgen blir bra, jag liksom kände mest för Hjortron. Dessutom tyckte min man att den kommer att passa honom absolut bäst, när han ska bära.

Förresten, jo vi har tvillingar. De är som sagt 5 år nu och är jättespända på att få ett syskon.
Är du i Upplands väsbytrakten så är det bara att höra av dig om du/ni vill ha knythjälp! :D
Användarens profilbild
Av sagogrynet
smedsboemma skrev:Tack än en gång för alla svar!

:vågen: Roligt! Ni blir säkert jättenöjda!

..och välkommen hit förresten! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?