Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Scharlott
Måtten är: Ca 36x36x10 cm. 8)

Någon som vill ge sig på att räkna fram ca-volymen? :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Lottie skrev:Måtten är: Ca 36x36x10 cm. 8)

det blir ju i så fall 12960 kubikcentimeter, dvs ca 13 liter :wink: . i och för sig är den inte helt rektangulär så lite mindre blir det nog, ca tio liter kanske?
Användarens profilbild
Av Summer
diddeldi skrev:
Lottie skrev:Måtten är: Ca 36x36x10 cm. 8)

det blir ju i så fall 12960 kubikcentimeter, dvs ca 13 liter :wink: . i och för sig är den inte helt rektangulär så lite mindre blir det nog, ca tio liter kanske?
Känns rimligt. Får nog i lika mycket i den som mannens 10-liters (tror den var det i alla fall :hmm:)
Användarens profilbild
Av Scharlott
Man får plats med rättså mycket i Ergo-ryggan faktiskt. Ombyte, blöjor etc. Dessutom finns det fack på utsidan för medhavd flaska - t.ex. en vattenflaska nu på sommaren 8)
Användarens profilbild
Av Maerion
Tväråna skrev:Då är den ju inte superliten ändå. Hmmm, ska fundera över om vi behöver en sån...
Känner du att du behöver en (och kan tänka dig en svart) så kan jag nog skiljas från min. Om inte annat får du gärna testlåna den lite.
Av FiaLisa
Som redan har sagts så får man plats med rätt mycket i den. Det tråkiga med den är att öppningen är förhållandevis liten.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag tycker dessutom att det lätt blir ganska baktungt om man packar den full :roll:
Användarens profilbild
Av Elin G
kajsa kavat skrev:Jag tycker dessutom att det lätt blir ganska baktungt om man packar den full :roll:
:iagree:
Av Plottis
kajsa kavat skrev:Jag tycker dessutom att det lätt blir ganska baktungt om man packar den full :roll:
Är det inte det som man har sin starke man till :wink:
Vi använde ryggan då vi var på semester häromveckan och i TaxFree packade vi den full :o Men sambon ville inte lämna ifrån sig varken selen med barn eller rygga. Tror snarare han var lite stolt :wink:
Användarens profilbild
Av Deja
Jag håller med om att öppningen är lite väl liten. Vårt blixtlås gick dessutom sönder ganska snabbt. Det som är bra med den är att det är smala axelband, så den sitter bra uppe när man har Ergon fram och ryggan bak. Att ha ryggan spänd utanpå Ergon blir lite otympligt tycker jag. Iallafall när man bär på magen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?