Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Hur mycket väger en Amazonas Carry Sling ungefär och är det olika vikt på olika färger?
Hur lång Carry Sling behöver jag, om jag i icke-gravid tillstånd väger runt 65kg och mäter 1,60? Det går bra att ha knuten bak på t ex "Dubbelt omslutet kryss".
F ö, tycker ni att färgen Lollipop passar bäst om man har en flick-bebis?? Jag ska nämligen få en pojke men gillar färgen Lollipop...

Tack för hjälpen och snabbt svar!

/Emma i Mexiko
Användarens profilbild
Av Scharlott
exiteme skrev:Lollipop passar både till pojke och flicka
:iagree:
Jag har burit Jesper i Lollipop 8)
Användarens profilbild
Av mexanemma
ingen som vet ca-vikten på den eller kan kolla upp det snarast?

/Emma i Mexiko
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
mexanemma skrev:ingen som vet ca-vikten på den eller kan kolla upp det snarast?

/Emma i Mexiko
Spännande med rebozos i Mexiko! :D Är de annorlunda? Har en kompis i Mexiko City och hon säger att sjalarna mexikanerna använder är oerhört enkla.

Stal tråden... ursäkta... :wink: Har förresten också en Amazonas och gillar den jättemycket. Laguna.
Användarens profilbild
Av mexanemma
Mamma Eli skrev:
mexanemma skrev:ingen som vet ca-vikten på den eller kan kolla upp det snarast?

/Emma i Mexiko
Spännande med rebozos i Mexiko! :D Är de annorlunda? Har en kompis i Mexiko City och hon säger att sjalarna mexikanerna använder är oerhört enkla.

Stal tråden... ursäkta... :wink: Har förresten också en Amazonas och gillar den jättemycket. Laguna.
Ja här bär man antingen i kortsjal eller i famnen, alt i väldigt dåliga bärselar... Det är få som har barnvagn.
Det var min ide att använda ett av det typiska kortsjals-tygerna till att göra långsjalar av och det har ju funkat perfekt. Det finns andra slags bärsjalar i ren bomull också men bara under 2m långa vad jag kan se.
Vad gör din kompis där i Mexico City? Själv kom jag hit år 2002 pga kärleken...

/Emma i Mexiko
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?