Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MaDa
Lille tungklumpen på 5 månader verkar helt plötsligt vilja bli buren igen, vilket han inte alls varit förtjust i på flera månader. Tungklumpen väger drygt 9 kilo och BabyBjörnen tar kål på mina axlar, så nu måste jag snabbt skaffa en riktig sele!

Vilken bärsele är bäst? Ergo, Patapum eller Beco? För- och nackdelar? Vad skiljer dem åt? Det skiljer ju ganska mycket i pris på dem, men man vill inte vara dumsnål och köpa en sele som man sen inte trivs med.

Så, ni som vet, vad rekommenderar ni?
Användarens profilbild
Av Ester
det bästa är att testa - det är lite olika vad man gillar.

många verkar tycka om Ergon - Becon är min favvis men den kunde gärna ha lite längra axelremmar så att även mannen kunde använda den
Användarens profilbild
Av Ester
jag gillade patapum förr ( har inte testat de allra nyaste varianterna - den är enklare än Ergon och därför lite smidigare att ta med sig
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Vilken sele som passar bäst beror nog dels på hur man är byggd, dvs kort, lång, smal osv... och på tycke och smak. Svårt att svara vilken som är bäst på dig :wink: Skulle därför också rekommendera dig att försöka få prova först!

På mig är Becon oslagbart bäst :P
Användarens profilbild
Av smulan
Jag får bara hålla med de övriga.. har du möjlighet att prova så gör det först. Vi har en Ergo och har inte ångrat en sekund att vi köpte den. Både jag och min man kan bära bekvämt och bra i den och lillan älskar det!
Användarens profilbild
Av LillaG
Boadicea skrev:Jag rekommenderar att du försöker få prova olika selar. Gå på sjalträff, t.ex. Du kommer att få olika rekommendationer av olika människor. Mycket handlar om subjektiv smak, helt enkelt. :wink:
:iagree:

Kolla under Bärsjalsträffar och se om det är nåt planerat nära dig... eller gör en egen tråd för att träffa nån! :-)
Av Sia
Jag vet att ergon går att hyra, och skulle du köpa en Beco och inte gilla den så kan du sälja den på begagnat-marknaden på två röda, så det blir ju som att hyra :wink:
Patapum går nog också att sälja beg. men den är ju dessutom billigare att köpa ny än dom andra två.
Av Eleftheria
Sia skrev:Jag vet att ergon går att hyra, och skulle du köpa en Beco och inte gilla den så kan du sälja den på begagnat-marknaden på två röda, så det blir ju som att hyra :wink:
Patapum går nog också att sälja beg. men den är ju dessutom billigare att köpa ny än dom andra två.
Var kan man hyra en ergo?
Användarens profilbild
Av Måsen
Eleftheria skrev:
Sia skrev:Jag vet att ergon går att hyra, och skulle du köpa en Beco och inte gilla den så kan du sälja den på begagnat-marknaden på två röda, så det blir ju som att hyra :wink:
Var kan man hyra en ergo?
www.hyrsjal.se
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?