Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av cosmomedia
Funderar på en ergo eller Patapum eller Patapum toddler . vilken är bäst tro? Hade helst hittat en begagnad men det verkar vara ont om de.
behövher lite tips. eller nåt annat tips på vad som funkar till en 2 åring...
Av Annamamman
Jag bär min 2-åring i Ergo, mest på ryggen, ibland på magen. Jag tycer attd et fungerar jättebra, har dock ingen erfarenhet av de andra två.
Av cosmomedia
ja men det låter ju bra. ja det lutar mest mot ergo.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Yngste sonen fyller 2 år i augusti och på sommarens segelsemester kommer vår Ergo följa med. Suveränt då vi går iland där det är mycket klippor och sonen behöver bäras, då oftast på ryggen 8)

I övrigt till en 2 åring fungerar även bl.a. Patapum Toddler och mei tai :wink:
Av cosmomedia
ja då gäller det att välja mellan Patapum och ergo...svårt
Användarens profilbild
Av ZaZi
Signebus två år och en månad bärs i Ergo mest hela tiden tycker jag. :lol: Så det kan ju inte vara speciellt obekvämt för henne. :wink: Det är helt OK för mig med, även om hon börjar bli lite tung...
Ergon betraktar jag som ett av mina absolut bästa köp. :D Jisses vilken stor användning vi haft och har av den, både jag och maken!
Användarens profilbild
Av smulan
Vi bär vår tjej mest i ERGOn. På ryggen tycker jag att det fungerar jätte bra! :D
Av dora
ZaZi skrev:Ergon betraktar jag som ett av mina absolut bästa köp. :D Jisses vilken stor användning vi haft och har av den, både jag och maken!
:iagree: håller med och röstar på ergon! :D
Användarens profilbild
Av jag71
Jag föredrar ju långsjal men har man inte använt det tidigare så kanske en sele är bäst. Vi har en ergo som jag inte riktigt trivs med medans sambon använder den (köpt till honom så jag ska väl inte klaga :lol: ) Finns det ingen möjlighet att gå på sjalträff och prova vilken som är bäst?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?