Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad välja?

Gås
18
49%
CS Lollipop
19
51%
Användarens profilbild
Av mammahappy
Oj svårt val.
Jag har båda.
Gåsen är ju riktigt tunn, typ genomskinlig så den är ju väldigt sval nu i sommar.
Men carryslingen är tunn och följsam den oxå. Å så är den ju vävd å avlastningen är ju något bättre med den.
Men om jag bara fick behålla en av carryslingen och gåsen så skulle nog jag behålla carryslingen. För den vinner nog i det långa loppet. Å de riktigt heta dagarna nu i sommar kommer man nog ändå inte palla bära så mycket eller så blir det mei tai eller sele då.
Hmm känns som jag bara svamlar.... :hellu:
Men är det en typisk sommarsjal du är ute efter? Eller en sjal som du ska "leva med" även efter sommaren till hösten och vintern?
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag röstade på gåsen, jag tycker inte att Lollipoppen är särskilt snygg, fast den växer, det måste jag erkänna. :wink:
Av anna m
Jag röstade på lollipopen fast jag inte vet hur den känns. Tycker bara att den är fin och färgstark.
Användarens profilbild
Av sacha42
låna och prova båda?? :roll:
Du vet var jag finns :D
Användarens profilbild
Av Måsen
sacha42 skrev:låna och prova båda?? :roll:
Du vet var jag finns :D
Det är ju synd att du inte bor lite närmare, annars kunde man ju alltid åka hem till dig och klämma på en sjal man är lite nyfiken på. :wink:
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
mammahappy skrev:Oj svårt val.
Jag har båda.
Gåsen är ju riktigt tunn, typ genomskinlig så den är ju väldigt sval nu i sommar.
Men carryslingen är tunn och följsam den oxå. Å så är den ju vävd å avlastningen är ju något bättre med den.
Men om jag bara fick behålla en av carryslingen och gåsen så skulle nog jag behålla carryslingen. För den vinner nog i det långa loppet. Å de riktigt heta dagarna nu i sommar kommer man nog ändå inte palla bära så mycket eller så blir det mei tai eller sele då.
Hmm känns som jag bara svamlar.... :hellu:
Men är det en typisk sommarsjal du är ute efter? Eller en sjal som du ska "leva med" även efter sommaren till hösten och vintern?
Har också en ACS (laguna dock :wink:) och en gås och håller fullkomligt med om ovanstående!
Av eamane
Jag har ingen så jag röstade lollipop pg färgen :)
Användarens profilbild
Av jag71
Och just nu så ligger dem lika! Mycket hjälp du får!!! :lol: :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?