Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Vet ni om det finns någon MeiTai som fungerar för nyfödd?
Skulle BabyHawk fungera? Eller är den för bred i sittdelen?

Kram
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Den är nog för bred tror jag :roll: Har för mig att den är 40 cm i sittdelen. Visserligen är den ju mjuk och kan "knölas" ihop lite, men det blir nog inte riktigt bra i alla fall gissar jag 8)
Användarens profilbild
Av Panakeia
den jag sydde till Hedda är inte riktigt tretti bred, och typ...35 (?) i höjd...

Jag testade att sätta henne i en vanlig, bredare och benen innanför, men jag tyckte INTE det gick bra, hon ramlade liksom ihop och blev bara en liten boll där inne. Nu e hon två månader och kan sitta rätt bra med benen utanför i selen som är 35 bred, men inte BRA det sitter hon inte i den ännu....

jag skulle rekomendera en specialsydd (av mig såklart.... :wink:!!) till nyfis, som verkligen passar de första månaderna, även om den inte har så lång användningstid...
Användarens profilbild
Av April
:hmm: Alternativ till sjal - för nyfödd bebis som föds i dagarna? :-D

Inbillar mig att t.ex. en Moby blir för tjock nu i sommar och en Sino känns som lite väl mycket pengar när man ska ge bort den som "välkommen till världen present".

Hur är en Wilkinet sele? Sitter barnet bra i den?
Andra alternativ?

Kram
Användarens profilbild
Av April
Jo, jag kan tänka mig att man måste ha en smal sits Panakeia! :-D Tack, för erbjudandet ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
En beg. sino då?!? Ellr är det inte "fint" nog? :wink:
Användarens profilbild
Av April
En beg. sino då?!? Ellr är det inte "fint" nog?
:lol: Nopp ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
April skrev:
En beg. sino då?!? Ellr är det inte "fint" nog?
:lol: Nopp ;-)

Kram
:lol: :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har inte testat själv men hon som gör kozy har burit sina barn i den från de varit nyfödda, fast med benen inne då (bild nedan). fördelen med den är att den ger extra stöd för huvudet.

Bild

(det är faktiskt en bebis i fast den inte syns :lol: )
Användarens profilbild
Av naimiez
diddeldi skrev:jag har inte testat själv men hon som gör kozy har burit sina barn i den från de varit nyfödda, fast med benen inne då (bild nedan). fördelen med den är att den ger extra stöd för huvudet.

Bild

(det är faktiskt en bebis i fast den inte syns :lol: )
Fast jag bar T så och när han var en månad så ´sparkade han så han ställde sig i ergon och slog i huvudet i min haka....inte så bekvämt :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Helen skrev:Amazonas carry sling är billigare än sino och kan användas jättelänge.
Kanske också för mycket pengar.
:iagree:

jag har använt min ACS jättemycket till hedda...
Användarens profilbild
Av krause
April skrev::hmm: Alternativ till sjal - för nyfödd bebis som föds i dagarna? :-D

Andra alternativ?
Hur är det med en MeiTai där man förminska bredden, typ CatBirdBaby Mei Tai, Chinado Mei Tai?

Jag har tyvärr ingen erfarenhet med en nyfödd.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?