Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lile
Funderar på att köpa en Mei Tai, några tips? Något man bör tänka på? Är det bättre att köpa en sele? Vilken i så fall? Jag är kort (1,60) och smal, maken är ca 1,86 och ganska stor. Dottern är drygt 6 månader.
Kan maken och jag hitta ett bärdon som passar båda?
Användarens profilbild
Av naimiez
Vi har Ergo bägge två....ungeför lika stora som ni.....tycker sele acvlastar bättre än MT men så har jag inte testta de hemmasydda med väldigt breda axelband.....Hade en babyHawk som jag tyckte avlastade mindre bra....då var T ~4-5 månader....
Användarens profilbild
Av ZaZi
Lile skrev:Funderar på att köpa en Mei Tai, några tips? Något man bör tänka på? Är det bättre att köpa en sele? Vilken i så fall? Jag är kort (1,60) och smal, maken är ca 1,86 och ganska stor. Dottern är drygt 6 månader.
Kan maken och jag hitta ett bärdon som passar båda?
ERGO NG, säger jag! :D

Visst MT är också underbart - men om jag vill att maken ska kunna bära så tar jag med mig ERGOn ut. Han gillar den bäst. Inget knytande. :wink:

Jag är 165 cm och väger 48 kg, maken är 185 cm och väger kanske inte speciellt mycket, men mer än mig i alla fall, och vi kan båda ha ergon. (Behövs det kan man köpa förlängningsremmar.)
Användarens profilbild
Av Lile
Jag har hört att en del som är korta upplever Ergon som för stor, att den inte går att dra åt tillräckligt, är det något ni har erfarenhet av? Jag är ganska smalaxlad. Kan man förresten bära en 3-åring i Ergon? Ergo kontra Beco?
Användarens profilbild
Av naimiez
Lile skrev:Jag har hört att en del som är korta upplever Ergon som för stor, att den inte går att dra åt tillräckligt, är det något ni har erfarenhet av? Jag är ganska smalaxlad. Kan man förresten bära en 3-åring i Ergon? Ergo kontra Beco?
Vi bär W åri Ergo.....Beco tycker jag T 1 år sitter kanon i och jag vill köpa en tilll mig och gubben tar Ergon för vi får böka och ställa om inställningarna hela tiden.....osäker på hur W skulle sitta i Beco....kan testa imorogn med W för då kan jag få låna en Beco......
Användarens profilbild
Av Lile
naimiez skrev:
Lile skrev:Jag har hört att en del som är korta upplever Ergon som för stor, att den inte går att dra åt tillräckligt, är det något ni har erfarenhet av? Jag är ganska smalaxlad. Kan man förresten bära en 3-åring i Ergon? Ergo kontra Beco?
Vi bär W åri Ergo.....Beco tycker jag T 1 år sitter kanon i och jag vill köpa en tilll mig och gubben tar Ergon för vi får böka och ställa om inställningarna hela tiden.....osäker på hur W skulle sitta i Beco....kan testa imorogn med W för då kan jag få låna en Beco......
Vill gärna höra hur det går!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?