Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nennie81
Jag läste under recensioner att någon haft problem med denna sjal efter tvätt och att den inte alls var sig lik efter det!

Upplever alla det som så eller var det bara ett måndagsex just den sjalen?

Funderade på att köpa en till sambon men efter att ha läst det så vet jag plötsligt inte längre :roll:

Edit:
Undrar även över längd/bredd på de olika storlekarna
Senast redigerad av nennie81 den sön jun 10, 2007 15:26, redigerad totalt 1 gånger.
Av Tyche
Funderar på om jag har tvättat min :?
Jag har inget minne av att ha lagt in den i tvättmaskinen däremot minns jag att den har hängt på tvättstället och det brukar dom inte göra om dom inte blivit tvättade.... :?

OM jag tvättat den så har jag iallafall inte märkt någon skillnad.

Jag har längsta storleken och den är LÅNG, jag hade klarat mig på den kortare gott och väl. Om du vill kan jag mäta den ikväll.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag vet att jag tvättade min innan jag började använda den, och jag tycker att den är kalasbra.

Jag säger som Tyche - jag har L/XL och jag hade klarat mig på den mindre. Nu när den använts ett tag har jag svansar som når nedanför knäna när den är knuten!
Användarens profilbild
Av melon
Min har bara blivit bättre och mjukar efter tvätt och användning. Jag köpte för längesen så mina mått stämmer nog inte :wink:

Vilken färg funderar du på? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av nennie81
melon skrev:Min har bara blivit bättre och mjukar efter tvätt och användning. Jag köpte för längesen så mina mått stämmer nog inte :wink:

Vilken färg funderar du på? *nyfiken*
Funderar på en hallon/ljusvin marimekko till mig och denna MaM Eco till sambon :wink: Färg vet jag inte riktigt.. någon som är lite manligare än den jag själv suktar efter, vet inte om han vill bära i en rosa/röd blommig sjal :roll:

Han är 190lång och väger runt 82pannor med breda axlar så L kanske blir bäst, fast han är iofsig van vid att knyta bak så om S/M är hyfsat lång så kanske det funkar ändå för jag vill ju kunna bära i den oxå och jag är ju ganska smal när jag inte är gravid..

Men hur bred är den då?
70cm?
Användarens profilbild
Av nennie81
Saxat från babyheavens sida

* MaM eco gjordes först i 5 resp 5,5 m längd. De har blivit ändrade till ca .4,7m resp. 5,2m längd. Längderna är ca längder. Vi har tagit in den långa sjalen eftersom den sjalen passar alla

hmmm nu blev det svårt....
grejar han att knyta bak med 4,7 tror ni?

Vi har en CB fleecesjal hemma som är 5m tror jag och den skulle jag vilja kapa av typ en halvmeter på men den passar ju bra på sambon, kommer dock inte ihåg hur mycket "stump" han hade kvar när han knöt på ryggen :hmm: grejar han 30cm kortare??
Av Tyche
nennie81 skrev:ännu en fråga 8)
Krullar sig kanterna?
Kanterna på vår krullar sig inte iallafall. Ta en 5,5 om du är osäker på om det räcker till honom, hellre för lång än alldeles för kort :)
Vi har färgen maroon som är samma som KaffeMoster har men hennes går under annat namn 8)
Användarens profilbild
Av Scilla
nennie81 skrev:Krullar sig kanterna?
Nej, det tycker inte jag att de gör.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Tyche skrev:
nennie81 skrev:ännu en fråga 8)
Krullar sig kanterna?
Kanterna på vår krullar sig inte iallafall. Ta en 5,5 om du är osäker på om det räcker till honom, hellre för lång än alldeles för kort :)
Vi har färgen maroon som är samma som KaffeMoster har men hennes går under annat namn 8)
Precis!
Jag har ju löjligt långa svansar, men eftersom det är avsmalnande ändar så är det ju nästan inget tyg alls att bara dra bak på ryggen och gömma in under krysset.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?