Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av almasmamma
vi åker snart till thailand och jag skulle kunnna tänka mig att ha en bra långsjal att bära de lilla ynket i. men tips på en som ej är så tjock kanske?! alltså, hett annars.. :help:
Användarens profilbild
Av little_me
En gauze från calin bleu skulle jag rekommendera. De är svala, samt avlastar bra.
Sen finns bali baby breez, tror jag dem heter. Kolla på stellaris.se Jag har inte kännt på dem men det är en svalare typ av sjal. Snygga färger dessutom!! :D
Användarens profilbild
Av Elina
jag tror att i tailand är alla sjalar heta.
jag skulle satsa på en MT eller sele, men eftersom du frågade efter en sval sjal så kan jag rekomendera mimmis krinklade, kolla länken :arrow:
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Rebozo ska tydligen vara en av de svalaste :D Den är väldigt lättskött och tar ingen plats. Bra för resväskan!
http://www.rebozos.blogspot.com/
Användarens profilbild
Av laiqua
Vi var i Vietnam med sonen som då var 9 månader. Bar i en Bali Baby Breeze, tyckte det funkade jättebra!! Ok - den avlastar inte lika mycket som en tjockare, men är man två som kan turas om, så...

Det viktigaste är ju att lufta regelbundet - man blir ju lätt svettig i värmen oavsett sjal - och att låta lillen dricka en massa. Samt söka skugga...

Men det blir nog inga problem! Ha det så kul på resan!
Användarens profilbild
Av jag71
Mimmis krinklade säger jag. Tycker den är skönare än rebozon.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Har inte provat gauze, mimmis krinklade eller rebozon... men jag har provat Amazonas Antigua Ocean/Jeans och den är sval och skön tycker jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?