Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinika
Fick min Beco idag, underbart fin är den!! Men funderar lite på vissa funktioner..... bla så finns det ett band precis vid midjebältet, där babyn ska sitta, har det nån funktion vid bärandet, eller är det bara för att binda ihop den när den inte används?! I så fall, skaver inte det mot babyn, eller min mage då?!

Och huvudstödet/skyddet, hur används det?! Har lyckats lista ut att det ska sättas fast i fickan, men sen då?! Är det ett stöd, eller endast som "mössa" typ...... antar att det är mer till större barn, för min lilla knodd når ju inte ens upp över kanten än.
Användarens profilbild
Av Tabby
Bandet är till för att binda i hop den när du inte bär. Du kan alltså även rulla i hop selen och "knyta" fast den med det bandet och ändå ha på dig selen utan att den är i vägen. Bandet används även till ihopknytning till selen när du inte använder den och vill göra selen så liten som möjligt.

Har inte känt att banden skaver.

Huvudstödet kan du ha fast i selen, men ändå hängandes (inte nedstoppad i fickan om du vet att barnet somnar). När barnet somnar kan du sedan ta tag i repen och spänna fast dem i plastöglorna som finns vid bröstbandet.
Då slipper barnet ha huvud hängandes när den somnat.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?