Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jennyln
Hej!
Jag är nybörjare på sjalar. Provade igår på öppna förskolan, kände direkt att det var något för mig. :wink: Bär henne ändå mycket på höften. Min tjej är 1 år nu den 20:e och väger 9 kg.
Vad kan ni rekomendera? Tänkte mest bära korta stunder då jag lagar mat, är i affären osv. Ska även åka till Grekland nu i sommar och undrar lite om olika matrial.
Jag finns i Borlänge.
Hälsn. Jenny
Av eamane
Hej och välkommen hit!
En så pass stor tjej är det nog bra med en vävd sjal i alla fall. Sen vilken sort man gillar är ju upp till var och en. Jag har en Bebina som är väldigt mjuk och skön men den börjar kännas varm när det är som varmast, en Didymos som är skön och lite kortare så den blir svalare bara för det och sen en Rebozo som är mycket skön den med och lite tunnare nu till sommaren. Sen finns det ju hur många andra som helst :) Kolla lite vad som finns till salu hör kanske och ta en som du gillar färgerna på till en början så kan du ju se hur du tycker sen. Det går alltid att sälja igen!

ETA: såg den här tråden med, kanske är nått för dej: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=56352
Användarens profilbild
Av jennyln
Tack! Ska nu på sjal-visning på måndag.
Kollar runt lite, det är ju en djungel som sagt.
Kanske går att låna en under semesterveckan?!
Någon som har en skön lätt ringsjal att låna ut en vecka eller två för att prova? Kan betala frakt eller "hyra".
Hälsn. Jenny
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?