Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sciarlotta
Jag har tänkt köpa en Patapum toddler, men är lite tveksam kring om man behöver midjeväskan som ingår i 2.30. Är det en svart midjeväska oavsett färg på selen? Är den inte i vägen när man rullar ihop selen? Jag gillar Patapum för att den verkar vara så nätt och enkel, är rädd att midjeväskan kanske känns i vägen. Å andra sidan kanske man skulle behöva nånstans att ha småsaker.. :hmm:

Någon som kan hjälpa en stackars velande mamma i desperat behov av en sele? (jag/vi kommer svettas ihjäl med sjal i sommar) :help:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Midjeväskan är svart oavsett färg på bärselen. Den är inte ivägen då du rullar ihop bärselen. Istället fäster man midjeväskan runt remmen som man spänner ihop höftbältet med ;)
Av Sciarlotta
Men då hamnar väskan på ryggen om man bär fram, eller?
Det känns inte så tryggt nu när ficktjuvarna börjar härja. :?
Användarens profilbild
Av Stark
Jag har ingen aning om hur väskan är i verkligheten, men när jag köpte min Patapum funderade jag på att ta med väska. Men så insåg jag att jag hade en liten väska hemma som jag satt fast på vagnen för att kunna stoppa saker i och det är inte mycket som går i den väskan :cry: . Nu kan det ju vara så att patapumväskan är bättre, men jag kom fram till att jag inte behöver ytterligare en onödig väska som jag aldrig använder.

Den jag har på vagnen har i stort sett samma mått och jag har bara plats för mina solglasögon, busstidtabell och BVCkort. Sen är den i stort sett full.

Det var så jag tänkte när jag beslöt mig för att inte ta väskan. Men jag har som sagt ingen aning om denna väska är bättre eller ej.
Användarens profilbild
Av Helena
Du kan väl alltid köpa till midjeväskan senare ifall du känner att du behöver den, antar jag.
Jag har beställt en patapum med midjeväska, för jag tänkte att det kan vara bra till nycklar och plånbok. Jag har inte alltid fickor i mina kjolar eller byxor och vi har ofta med oss vagn, men där är det kanske inte alltid så bra att lämna plånboken, ifall man ställer vagnen en bit bort.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?