Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
Är det någon som har en bild på hur det hela ser ut när man har Ergon på ryggen och sedan ryggsäcken på? Hur fästs ryggan på Ergon? Och kan man använda den ryggan på exempelvis en Patapum (krävs kanske lite "ombyggnad" av Patapumen, men ändå)?
Användarens profilbild
Av Maerion
Det går toppen att ha den på patapumen, det är liksom bara remmar som man fäster runt axelremmarna. Du kan få prova min vid tillfälle om du vill!
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Hur stor packvolym är det på ryggsäcken till Ergo? Funderar på att göra en investering :D
Användarens profilbild
Av Tabby
Jag har haft ryggan på ergon, men man kan inte fylla den för mycket, för det blir baktungt då :-(.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Måtten på Ergo ryggan är ca 36x36x10 cm 8)
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Så man kan testa sig fram lite, bra!
Användarens profilbild
Av svas
Helen skrev:
svas skrev:Bild
intressant sätt att fästa den!
"normalt" sätter man den om de övre axelbanden och de nedre fästet av axelbanden. Som här
Bild
:oops: Då får vi prova det normala sättet nästa gång. På bilden var det ryggsäckspremiär för oss!!!
Användarens profilbild
Av Alven
svas: jag tror ert sätt är bättre! För som någon skrev blir det ganska baktungt att ha den utanpå barnet. Nackdelen med ert sätt är ju att det blir svårt att sätta sig...
Användarens profilbild
Av svas
Alven skrev:svas: jag tror ert sätt är bättre! För som någon skrev blir det ganska baktungt att ha den utanpå barnet. Nackdelen med ert sätt är ju att det blir svårt att sätta sig...
Kan man säga att vi just uppfunnit ett nytt bära-ergosäck-sätt? Får man pris? Ärligt talat så slog säcken mot rumpan/benen när vi gick så det kanske inte är så bra ändå. Lovar att prova det riktiga sättet och sedan återkomma. Om jag nu fattar det riktiga sättet :roll: .
Användarens profilbild
Av Helen
svas skrev: Kan man säga att vi just uppfunnit ett nytt bära-ergosäck-sätt? Får man pris? Ärligt talat så slog säcken mot rumpan/benen när vi gick så det kanske inte är så bra ändå..
Jag undrade det när jag såg bilden.. om den inte slog mot låren.

Det " tänkta" sättet är att du fäster de övre banden runt de övre delarna på axelbanden och de undre banden runt axelremmarnas fäste nertill.

Sen kan man använda Ergons ryggsäck på vagnen också. Bara knäpp de övre banden runt handtaget.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Helen skrev:Sen kan man använda Ergons ryggsäck på vagnen också. Bara knäpp de övre banden runt handtaget.
Det fungerar suveränt - vi har haft Ergoryggan på sulkyn en hel del 8)
Användarens profilbild
Av svas
Lottie skrev:
Helen skrev:Sen kan man använda Ergons ryggsäck på vagnen också. Bara knäpp de övre banden runt handtaget.
Det fungerar suveränt - vi har haft Ergoryggan på sulkyn en hel del 8)
Tack för tipset! Har inte tänkt på det. Vi har ju ingen skötväska.
Användarens profilbild
Av naimiez
ÄLSKAR min ergo-rygga....har en skiphop men det är ergo-ryggan som jämt är med och hänger på vagnen ;-) Den rymmer sååååå mycket! Superbra!!

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?