Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av celi
Ska få en liten här nu i dagarna och jag funderar på att bära i sjal. Eftersom de förutspår en varm sommar så står valet mellan en Sino och en MaM Eco, som jag har förstått ska vara de svalare trikåsjalarna. Jag är helt nybörjare på sjalar så jag har eg. ingen aning om vad jag ska välja.

Vilken skulle ni ha valt och vad är för och nackdelar med dem?

celi
Användarens profilbild
Av Scilla
Jag har precis bytt upp mig från Sino till MamEco, min dotter är tre månader. Sino är otroligt tunn och smidig, det är väldigt lite tyg liksom. Den märks knappt om man har den färdigknuten under jackan utan bebis i. Jag upplevde den dock inte som så stadig som många andra verkar tycka, jag tyckte det började bli ganska svajigt när dottern passerade sexkilosstrecket. Men perfekt till nyföding!

MamEco:n har jag inte haft så länge, men den är bra mycket stadigare till en lite större bebis. Den är tjockare och känns som ganska mycket mer tyg, och dessutom tycker jag att den är lite "stickig" nästan, inte särskilt mjuk. Men mycket bra att bära i.

Så - både plus och minus till bägge!
Av Tyche
Scilla skrev:Jag har precis bytt upp mig från Sino till MamEco, min dotter är tre månader. Sino är otroligt tunn och smidig, det är väldigt lite tyg liksom. Den märks knappt om man har den färdigknuten under jackan utan bebis i. Jag upplevde den dock inte som så stadig som många andra verkar tycka, jag tyckte det började bli ganska svajigt när dottern passerade sexkilosstrecket. Men perfekt till nyföding!

MamEco:n har jag inte haft så länge, men den är bra mycket stadigare till en lite större bebis. Den är tjockare och känns som ganska mycket mer tyg (....) Men mycket bra att bära i.
:iagree:
Användarens profilbild
Av mojsan