Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har en underbar Sino men den är lite varm så nu ska inhandla en sommarsjal till sonen. Dels ska den vara sval och sen får den gärna passa att ha på ett bröllop i juli. Sen så är jag sugen på ett sele, får nämligen inte på sambon en sjal :roll: Hannes är ganska precis 2 månader.

Tacksam för era tips och erfarenheter :wink:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ska du ha en sjal som är svalare än Sino får du gå över till en vävd. Gåsen är det många som gillar, dvs Calin Bleu Gauze, som den egentligen heter. Andra svala sjalar är tex Ella Roo eller Amazonas. Men jag skulle nog ändå chansa på gåsen, den är ju så snygg att den går att ha på bröllop 8) .

När det gäller selar är det jättesvårt. Det beror så mycket på kroppsbyggnad och vad man gillar eller inte. Det allra bästa vore nog att gå på en sjalträff och be att få prova lite olika varianter. Och varför inte passa på att prova sjalar med på samma gång?! :wink:
De flesta selar behöver dock barnet vara ca 5 månader för att riktigt ha vuxit i, det kan vara bra att veta. Han kan inte tänka sig en MT så länge? Det är ju ett slags mellanting mellan sjal och sele, något som min man bär jättemycket i :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
mimmis krinklade är så snygg, sval och bara så underbart skön. min är brun och jag rekomenderar den verkligen. hela förra (slutet av) sommaren när det var så där odrägligt varmt sövde jag små snuttorna i den.
Användarens profilbild
Av Innana
Slår ett slag för bali baby breeze, definitivt vackra nog för bröllop...
Användarens profilbild
Av Mamin
Tack för era svar! Ska kolla runt lite och se vilken sjal det blir. Får försöka komma på en träff också så jag får prova några selen :D

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?