Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
Vi åker till Mallorca på Lördag och jag behöver en sval sjal att bära Majken i....

behöver jag säga att kassan är skral
Just nu vet jag inte ens om vi har råd att köpa en endaste glass om dan när vi är där - så illa är det....
(resa + hotell är betalt av min mamma som bjuder med oss som sin egen 60-årspresent - snacka om lyx!!!!! :shock: )

men jag har bestämt mig att becon blir för varm - ringisen får vara kortare stunder ill en 11kilos-dam som Majki nu mera är....och jag drömmer om en skrynklig gås

men det varkar ju omöjligt att få tag i nu

slut överallt - och en skrynklig - mimmis-sjal vore nåt om jag bara cvisste hur jag skulle fålla den på för vis - och kan man färga sjäjlv?

och
HJÄLP!!!!
*svammel*
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Du kanske kan låna en sjal av någon till resan? Om du inte kan köpa en alltså..
Användarens profilbild
Av Ester
ja!!! låna!!! vem vill låna ut? var frågar jag?
eller kan nån bara hjälpa mig med hur jag fållar så blir det nog en mimis-sjal......kanske.......
Användarens profilbild
Av Lydia
Lägg in en annons här på sjalbarn om att du vill låna en sjal :)
Eller sy en Mei Tai?
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Om det duger med en skrynklig Gås Azur så kan du PMa mig :wink: Maken jobbar i Järfälla, så om ni är något där omkring..... Annars går den bra att skicka :lol:

Tillägg: jag tänkte inte sälja den, men du får gärna låna den till resan!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har en AA jeans eller om den heter ocean du kan få låna om du vill.
Användarens profilbild
Av Ester
zmurfan - schysst!! men jag vill nog ha en Gås - en skrynlig en - för det vet jag att jag kan få till rätt ok knytningar med...

men tack! :D
Användarens profilbild
Av Jennelii
Du får låna nån av mina gäss :wink: om du betalar portot men jag skulle nog hellre ta becon om jag var du, jag tycker sjalarna, hur svala o härliga dom än är så slår ergon allt på sommaren.
Av Jenny
Elin skrev:ja!!! låna!!! vem vill låna ut? var frågar jag?
eller kan nån bara hjälpa mig med hur jag fållar så blir det nog en mimis-sjal......kanske.......
Tjaaaa, jag vet någon som erbjöd sig att låna ut en orange gås :visslar oskyldigt: men den finns ju inte kvar längre :lol:

Men jag har köpt Krinklad Bomull (samma som Mimmis) och det är bara att sicksacka kanterna med en vanlig maskin så duger det superbra!
Användarens profilbild
Av Elina
Jag har köpt tyg från mimmis, gjorde den tokigt lång för att få ännu ett extra varv runt midjan då jag avskyr när det skär in.

Jag fållade genom att vika in 2 varv, blev jätte fint och då behöver man inte sicksacka.

Sen färgade jag den snyggt vinröd 8)

Kan verkligen rekommendera, men igentligen gillar jag inte tunna sjalar ändå, kommer nog mest bli mt´n som används när det blir varmt :hmm:
Användarens profilbild
Av Ester
Tisse skrev:
Tjaaaa, jag vet någon som erbjöd sig att låna ut en orange gås :visslar oskyldigt: men den finns ju inte kvar längre :lol:

Men jag har köpt Krinklad Bomull (samma som Mimmis) och det är bara att sicksacka kanterna med en vanlig maskin så duger det superbra!
nu är jag inte med+ har du erbjudit mig en orange gås och jag tackade nej?!! :shock:
Av Jenny
Elin skrev:
Tisse skrev:

nu är jag inte med+ har du erbjudit mig en orange gås och jag tackade nej?!! :shock:
:nickar: men det var några månader sen 8)
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag kan erbjuda en rebozo till utlån, fast den är iofs mycket svart i - så det kanske inte är den svalaste rebozon (och du kanske absolut vill ha en gås). Men den finns tillgänglig om du är intresserad.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?