[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 642724
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Sommarsjal till tunga barn? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag bär helst Linus i gåsen o han är 2½ snart. Fast ännu hellre bär jag nog med sele på sommaren då det är som varmast..
Användarens profilbild
Av anilov
Bar H i en dubbelvikt Ella Roo förra året, när han var 2,5. I år är den utlånad, så då blir det Baby Hawk XT. Fast om det är sovdags krävs en långsjal, så jag hoppas att nya Groddyn ska funka.
Användarens profilbild
Av sacha42
Boadicea skrev:Nån som provat Bali Breezen till tyngre barn? (Vaddå? Köpsugen? Neeeej då...)
Japp Alva 11kg och 2år i september har jag burit i breezern den funkar jättebra. Men gillar du inte gåsen så tror jag nog inte att det är nåt för dig tyvärr då de enligt mig är väldigt lika. SAtsa på en snygg Mt istället :D kanske sydd av en indo :wink:
Användarens profilbild
Av Groover
Jag har gett upp tanken på tunn sommarsjal till Olleboll. Han väger ju ca 13 kilo nu. Har köpt en ljus indio med linne i istället och hoppas att det ska bli lite mindre varmt (annars har jag ju bara möörka sjalar :lol: ). Annars får det bli MT eller Ergo.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?