Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ylver
Jag är alldeles ny här och har försökt läsa mig till svaren på mina funderingar. Men alltid är det något som inte stämmer in på mig.

Jag har bestämt mig för att köpa en sjal till min ännu icke födda bäbis. Bäbisen är beräknad att födas i mitten på juni, alltså om en månad ungefär.

Vad jag inte vet är vilken sort sjal jag ska införskaffa mig. Snälla hjälp mig. Jag kommer antagligen vilja bära i sjalen både ute och inne. Vi kommer behöva gå till förskolan till hösten och mitt andra barn kommer antagligen inte orka gå hela vägen och vi vill inte köpa ngn dubbelvagn. Utan hon kommer få åka sin sittvagn och jag tänkte bära bäbisen i sjalen.

Vad ska jag tänka på och vilken sjal ska jag köpa?
Användarens profilbild
Av tinaw
En trikåsjal tycker jag du ska skaffa, och eftersom det är sommar kanske du vill ha en av de svalare varianterna. Ett annat förslag är en sele/Mei Tai (fast de är bäst när barnet börjar bli kanske 4-6 månader och uppåt) eller en tunn vävd sjal som tex ellaroo (=amazonas antigua), calin bleu gauze eller amazonas carry-sling. Trikåsjalen brukar man vilja använda upp till ca 7-10 kg, sen vill de flesta ha vävd sjal eller sele/MT.
Användarens profilbild
Av Måsen
Mitt förslag är en Sino, till att börja med. :wink:
När hösten kommer kan du komplettera eller byta mot någonting annat.
Användarens profilbild
Av Måsen
Förlåt, svarade inte så utförligt. :oops:
Sino är nog den tunnaste trikåsjalen, skön på sommaren. Trikåsjal är bra att börja med, lätt att lära sig knyta och man kan ta i och ur barnet utan att behöva knyta upp sjalen.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Helt klart en trikåsjal till en liten nyfödd :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?