Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur har ni gjort?
Maskin eller för hand? Bra resultat?
Ska tvätta denimERGOn och ryggan tänkte jag inför försäljning men hittar inga tvättrådslappar.
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag har tvättat en Indigoblå i tvättmaskinen, jag tvättade på 30 grader om ja ginte minns fel och det var inga problem faktiskt.

Men man ska väl maskintvätta så sällan som möjligt va? Fast om du inte tvättat den tidigare så kan det ju inte vara några problem.

Det tog ett tag innan vadderingen i axelbanden torkade men annars var det inga konstigheter.
Användarens profilbild
Av zmurfan
40 grader och hängtorkning har jag kört på vanliga ergo ng.
Torde väl vara samma tvättråd på denim tycker jag.
Användarens profilbild
Av hummelhonung
Behövs inte tvättas för försäljning alls!

:D
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag körde min camel på 40 grader när den var ny. Den tappade färg, men Alva blev inte gul efter det och det tyckte jag var bra :lol:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Vi hade med vår Ergo på fjällsemestern och där hade Jesper oturen att bli magsjuk. Efter det blev det en sväng i tvättmaskinen för Ergon...

Tvättråd: Machinewash cold och tumble dry low står det i själva bärselen. Stämmer dessutom att tillverkaren rekommenerar att man maskintvättar så sällan som möjligt :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Tack för alla tips! :tumsup:
Användarens profilbild
Av diddeldi
maskintvätt som sagt men jag tycker du ska fråga köparen först om de verkligen vill ha den tvättad :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
diddeldi skrev:maskintvätt som sagt men jag tycker du ska fråga köparen först om de verkligen vill ha den tvättad :wink:
Nix, jag slapp för de ville ha selen och ryggan fortare än snabbt. :D
Varken selen eller ryggan är ju direkt smutsig eller fläckig heller så det kanske är överkurs att tvätta dem i alla fall.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Anso skrev:
diddeldi skrev:maskintvätt som sagt men jag tycker du ska fråga köparen först om de verkligen vill ha den tvättad :wink:
Nix, jag slapp för de ville ha selen och ryggan fortare än snabbt. :D
Varken selen eller ryggan är ju direkt smutsig eller fläckig heller så det kanske är överkurs att tvätta dem i alla fall.
just denim ändrar ju färg också ju mer man tvättar den så om man gillar mörk denim så är det bättre att tvätta så sällan som möjligt (fast ljus denim är i och för sig också snyggt 8) )

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?