Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lindamarie
Ngn som gjort det? :roll:
Hade tänkt att färga dehlin svart eller lila- kan det gå tro?
Senast redigerad av lindamarie den mån maj 14, 2007 14:47, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Isanna
Nä inte jag, men jag vet att flera har färgat sjalar, minns att Sannasmamma förgade en Hoppe, Exiteme har precis gjort det också. Så det går! Sacha har färgat Didy också.
Användarens profilbild
Av lindamarie
Elina skrev:japp 8)
Hur blev det?? *bild, tack*
Användarens profilbild
Av lindamarie
Isanna skrev:Nä inte jag, men jag vet att flera har färgat sjalar, minns att Sannasmamma förgade en Hoppe, Exiteme har precis gjort det också. Så det går! Sacha har färgat Didy också.
Nä det var väl stork albert som Exiteme färgade ?
Användarens profilbild
Av Isanna
lindamarie skrev:
Isanna skrev:Nä inte jag, men jag vet att flera har färgat sjalar, minns att Sannasmamma förgade en Hoppe, Exiteme har precis gjort det också. Så det går! Sacha har färgat Didy också.
Nä det var väl stork albert som Exiteme färgade ?
Jo, det var det väl visst... :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Färgade en Nairobi så att den blev vinröd kan man kanske säga, som ordet på "SjalBarn" uppe i loggan. Man kan fortfarande se randningen vid närmare titt och så matchar den perfekt till dem röda aluminium ringarna.
Användarens profilbild
Av jag71
Exiteme har väl färgat ett gäng sjalar? Var det inte ens som blev grön och en som blev svart och en som blev :hmm: hon färgar mycket den kvinnan och alltid så blir jagså avis på resultatet för jag vågar ju knappt färga när jag vet hur resultate blir :oops:
Användarens profilbild
Av Elina
bilder kommer här... tagna med mobilen dock 8)

Bild

Bild

och nu har den blivit MT, men det har jag ingen bild på...
Användarens profilbild
Av lindamarie
Elina skrev:bilder kommer här... tagna med mobilen dock 8)

Bild

Bild

och nu har den blivit MT, men det har jag ingen bild på...
Olala!! Super snyggt! Är det lila färg du haft??
Användarens profilbild
Av thanisa
Visst ågr det att färga sjalar. Men jag tror att du ska prata med någon som kan lite om färger innan du sätter igång. Dehli har så mycket färg i sig själv vilket gör att det kan bli andra färger när man färgar det än vad man tänkt sig kanske.

Nu var det ju grön som den här personen ville ha sjalen men en wellen aqua färgade hon med nitor mandarin, (en gulnyans) och resultatet blev

Bild

Bild

Så om du vill ha lila så är det kanske blå du ska använda till en dehli, men prata med någon som har bättre koll på hur färger blandas. Jag tror dock att du absolut kan färga sjalen. Det är ju roligt att ha en sjal som inte är så speciellt vanlig.
Användarens profilbild
Av Sanfora
Åh vad fin den blev, den gröna!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Sanfora skrev:Åh vad fin den blev, den gröna!
Mmmm... *drömma*
Kan man ha en Wellen i varje färg? :mitvit: :loving:
Användarens profilbild
Av frida
Min erfarenhet är att det ju alltid går att färga mörkare. Så börja med lite färg och färga sedan på till lagom nyans. Dvs köp mycket salt, för det går ju åt till varje färgning. Blir det hejkånbejkån finns bleknings/avfärgningsmedel 8) Fast till ursprunget kommer man aldrig :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?