Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bettan
Hur är "alltid rätt sjalen" från pepplon? Omedelbart ser den väldigt snygg ut och vävningen som beskrivs som våra sjukhusfiltar låter snyggt. Men hur är den att bära i? Finns det någon som provat den?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Ingen aning om hur sjalen är men jag hajjade till när jag läste introtexten på startsidan. Vad har Bina med Pepplon att göra och varför har hon vaknat först nu var min tanke.

Så här står det. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Sköna Maj Välkommen...

Bina har vaknat och getingarna kryper in och det luktar gödsel! Våren är här på allvar!!! Nu är det dags att inhandla det som behövs inför sommaren!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
zmurfan skrev:Ingen aning om hur sjalen är men jag hajjade till när jag läste introtexten på startsidan. Vad har Bina med Pepplon att göra och varför har hon vaknat först nu var min tanke.

Sköna Maj Välkommen...

Bina har vaknat och getingarna kryper in och det luktar gödsel! Våren är här på allvar!!! Nu är det dags att inhandla det som behövs inför sommaren!
Precis! Jag också! :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
sagogrynet skrev:
zmurfan skrev:Ingen aning om hur sjalen är men jag hajjade till när jag läste introtexten på startsidan. Vad har Bina med Pepplon att göra och varför har hon vaknat först nu var min tanke.

Sköna Maj Välkommen...

Det tog ett tag innan jag fattade att det inte var Bina här på SB som hon pratade om... :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
Isanna skrev:
sagogrynet skrev:

Sköna Maj Välkommen...

Det tog ett tag innan jag fattade att det inte var Bina här på SB som hon pratade om... :oops: :lol:
:rofl: :rofl: :rofl: Ni är allvarligt sb-skadade :this:
Jag däremot är säker för jag hade inga som helst problem att förstå introtexten :lol:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Isanna skrev:
sagogrynet skrev:

Sköna Maj Välkommen...

Ja, det var ju det jag menade att jag höll med om.. :hellu: Bina på sb alltså! :lol:
Skönt att höra att man inte är ensam SBskadad! :ambulans:
Användarens profilbild
Av Bettan
hmmm... jag som tänkte blommor och bin och undrade vad det omedelbart hade med sjalar och tillbehör att göra (resultatet kommer ju först senare... :tutte: )
Användarens profilbild
Av Bettan
i och för sig - det där med gödsel låter inte lika mysigt som höstacken (som låter sticksigt nog).
Användarens profilbild
Av norkmedoo
bina ... :lol:

skulle gärna vilja känna på den 8)
när jag tänker på sjukhusfilten känns den ju lite tung
men men på bilderna ser den ju mjuk och fin ut :roll:

lin: jag förstår det som att den är skålad på nåt sett... hm, men det står ingenstans :hmm: väl?
Användarens profilbild
Av melon
Lin skrev:
norkmedoo skrev:
lin: jag förstår det som att den är skålad på nåt sett... hm, men det står ingenstans :hmm: väl?
Ja, jag gissar också på något sånt, eller om det är som en "byxa" man sätter ner barnet i? Jag förstår inte riktigt för det enda jag hittar är att barnet inte kan komma ur den... :hmm:
Samma här, har letat och letat men fattar inte heller :roll:
Användarens profilbild
Av melon
Dorislina skrev:Om jag fattat rätt är det som två benhål barnets ben ska ner i så sitter det sen som i en skål och riskerar inte att trillar ur eftersom hålen håller barnet på plats tillsammans med det skålade sätet.

Bild lånad ifrån thebabywearer.com Bild
Aha!
Användarens profilbild
Av sarahlc
aha! kan det vara en sån?
jag har också undrat vad anti-trilla-ur-finessen var. :hmm: :lol:
Användarens profilbild
Av Bettan
Aha! Frågan är sen om det känns bra eller inte :hmm: Och om sjalen är bra även till en svensk sommar - den ser onekligen lite kraftig ut. Någon som har hört något omdömme från någon?
Användarens profilbild
Av sarahlc
jo, den ser ju ganska kraftig ut, men jag tycker att tyget ser mysigt ut. (lite som lyxig spa-morgonrock. :lol: )

man borde väl kunna sy på några liknande "hållare" på vilken lagom stadig vävd sjal som helst? :hmm: 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?