Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Aylin
Är jättesugen på att köpa en Calin bleu Gauze.
Vill ju ha en brun men den finns bara som slät.
Är skrynklig bättre på nåt sätt eller är det bara nåt jag fått för mig?
Skall man hellre köpa en skrynklig natur och färga den?

Hjälp!!!
Användarens profilbild
Av smulan
Jag tycker oxå att de är fantastiskt fina :heart: , provade en skrynklig brun och den var hur fin som helst!
Men när jag nästan hade bestämt mig (förra sommaren) för att köpa en så slutade de säljas :(
Men det var ju ett ganska bra förslag att färga en ljus.. men undra om men hittar en så fin brun färg.
Lycka till med gåsletandet :wink:
Användarens profilbild
Av Sanfora
Aylin skrev:Är jättesugen på att köpa en Calin bleu Gauze.
Vill ju ha en brun men den finns bara som slät.
Är skrynklig bättre på nåt sätt eller är det bara nåt jag fått för mig?
Skall man hellre köpa en skrynklig natur och färga den?

Hjälp!!!
Jag har haft en slät azur och har nu en skrynklig oliv och jag säger helt klart skrynklig! Den släta tycker jag är lite slätstruken, haha, menar lite mesig och intetsägande. Fast det är klar, det hänger lite på färgen också. Köp en skrynklig natur och färga säger jag! Eller, har du sett de nya färgerna?
Användarens profilbild
Av Bettan
[/quote]

Jag har haft en slät azur och har nu en skrynklig oliv och jag säger helt klart skrynklig! Den släta tycker jag är lite slätstruken, haha, menar lite mesig och intetsägande. Fast det är klar, det hänger lite på färgen också. Köp en skrynklig natur och färga säger jag! Eller, har du sett de nya färgerna?[/quote]

Jag håller med - helt klart skrynklig. Det var precis som om det blev luftigt med skrynklorna, helt klart en av de lättare sjalarna att knyta perfekt. Dessutom den enda sjal min make tyckt riktigt mycket om - mitt enda sjaldrag han blivit sur över var när den plötsligt var såld... :ooops:
Användarens profilbild
Av Aylin
Tack för era svar, blir definitivt en skrynklig då...
Användarens profilbild
Av Mia
Fast jag tycker den slata ar mycket mjukare till nyfodin!
Dessutom sa har de nya slatare bredare sommar sa de ar lite bekvamare an de gamla. :wink:
Av jozi
Olen kyllä melko varma että se on gauze, mutta slät. Ostin sen viime kesäks kun se tuli ulos, ja se oli uutta siihen skrynkeliin.

Mutta selvä, tiedän että et ole kiinnostunut..
Användarens profilbild
Av Bina
jozi skrev:Olen kyllä melko varma että se on gauze, mutta slät. Ostin sen viime kesäks kun se tuli ulos, ja se oli uutta siihen skrynkeliin.

Mutta selvä, tiedän että et ole kiinnostunut..
Eh :Hahaa: det här var bara till finsktalande förstår jag :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?