Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

www.ebay.se/viItem

Såg en tjej på IKEA idag med en sjal som kan ha varit denna eller liknande. Verkade så smart o lätt att ta på. Jag kan inte ha ringsjal pga snedbelastningen, m denna verkade ju bra då :D

Nån som vet mer om denna typ av sjal?
Min kille är rätt tung nu, ca 10 kg, så elastisk är nog inte så bra - nån som vet om denna typ finns vävd också?

Alla tips emottages tacksamt! :D
Senast redigerad av MammaTitti den tis aug 09, 2005 00:39, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Länken verkar tyvärr inte fungera :(
Användarens profilbild
Av Bina
Jag har erfarenhet av tricotti... jag rekommenderar den inte för lite tyngre barn det blir gungigt och jobbigt att bära.

Har inte sett något liknande i vävt tyg, men idén är två lika stora cylindrar... måtta och sy?

Lycka till!
Användarens profilbild
Av Suskiv
Egentligen är det bara två bärpåsar som man korsar. Så den går ju att göra vävd genom att antingen köpa två bärpåsar eller sy två stycken.
Av MammaTitti
Ja det har ni ju rätt i. Kanske skulle sno ihop en o se om det är bra :-) Fick tips om X-ringsjal också... Men den är ju DYR :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?