Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tumbler
Jag provade ergon (den nya) men tyckte att den gnagade under armarne, så nu undrar jag om andra som har kännt det samma med ergon har upplevt att patapum är bättre.....
Jag vill ju gärna supplera med en bärsele!
Användarens profilbild
Av naimiez
HAr i och för sig en Patapum Toddler men jag upplever inte att det gnager :-)
Av tumbler
Hmmm - jag är inte den enda som är uppe nu! :wink:

Nämen jag vet att det är andra som tycker att ergon gnagar under armarne, så det har nog att göra med kroppens storlek och annat. Därför undrar jag om någon som tycker ergon är "dum" tycker att patapum är bättre...
(vad jag skrivar och skrivar, jag är trött nu! :roll: )
Användarens profilbild
Av Miamamman
Några som varit här och provat har tyck att den nya tar mer plats under armarna än den gamla. Särskilt personer med kort överkropp. Den nya har ju längre axelremmar (alltså den stoppade delen) för att den även ska passa längre personer. Har du möjlighet att prova den gamla ERGO är det möjligt att den sitter bättre på dig.

Patapum har jag bara sett den äldsta modellen, den utan huvudstöd, och då har jag för mig att dom axelremmarna är väldigt lika dom på gamla ERGO till både längd och bredd, kankse lite tunnare stoppning, men jag minns inte säkert, har bara sett den en gång.

Mia, som säljer både nya och gamla ERGO
Användarens profilbild
Av Helen
Säg till när du har chans och vill komma på någon av sjalträffarna.
Utav de som brukar komma finns ägare både till gamla och nya Ergo och Patapum så du kan säkert prova alla modellerna.

Säg bara till innan så är det större chans att de har dem med sig.

/Helen
Av tumbler
Helen och Miamamman;
Det var en bra idé, jag får se när jag kan :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?