Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sara007
Hej!

Är intresserad av att köpa en bärsele till min ettåring. Men undrar om någon vet var man kan prova innan man köper. Bor på en liten ort i norrlands inland så här finns ingen man kan fråga. Är intresserad av mei-tai men också ergo och petapum.

Jag är 163 cm medans min sambo är 185 cm och väldigt van vid att bära ryggsäck. Han vill köpa en bärstol men jag är lite tveksam och vill gärna testa andra alternativ. Hjälp!
Användarens profilbild
Av jag71
kanske vore en ide att hyra en och kolla. vet att det finns på www.hyrsjal.se och så vet jag att det fanns någon annan också men jag hittar inte på dem just nu. kolla dem som har reklam där :arrow:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Nu vet jag inte exakt var i Norrlands inland du bor, men jag tänker på möjligheten att gå på sjalträff och prova innan du köper. Finns den möjligheten? :mitvit:
Användarens profilbild
Av Luna
Jag köpte en Ergo NG utan att jag hade provat innan. Både jag och min sambo gillar den.
Användarens profilbild
Av sacha42
kolla hyrsjal, där finns det ergo att hyra :D

var i inlandet bor du?
Av sara007
att hyra är ju en bra idé! Måste koll aden sidan. annras bor jag i Arvidsjaur, vet ni om det finns någon själträff i närheten?
Användarens profilbild
Av marlene
sara007 skrev:att hyra är ju en bra idé! Måste koll aden sidan. annras bor jag i Arvidsjaur, vet ni om det finns någon själträff i närheten?
Inte vad jag vet, i luleå och boden brukar det vara träffar.
Användarens profilbild
Av milimani
När jag köpte min ergo från Knyt-an så fick jag lov att ta ur den ur förpackningen och prova att den satt bra, och skicka tillbaka den om jag inte var nöjd! Så du kan ju höra med någon återförsäljare om det är ok att prova den (spänna remmar och så).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?