Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindis
Insåg precis, efter att sonen kräkt ner hela bärsjalen, att jag behöver ha två (minst...) sjalar, ibland måste man ju tvätta också! :? Och när han blir tyngre vill jag ha en vävd sjal, så det får bli det direkt (har en elastisk nu). Men vilken ska jag välja, Hoppendiz, Storchenwiege eller Rebozo?!? Det är dem jag fastnat för nu när jag kikat runt lite, men kan inte bestämma mig. Fördelar och nackdelar med dessa?!
Användarens profilbild
Av tinaw
Hej!

Storken och hoppisen är vävda i korskypert, rebozon i tuskaft = svalare, tunnare men mindre följsamt. Kanske kan du få klämma på nåns Stork, tror inte att nån häruppe har en hoppis eller rebozo dock. Jag har en Girasol (kypert) och en linnesjal som nog motsvarar Rebozon rätt bra. Välkommen till sjalbarn! Vi får ha en ny sjalträff snart tror jag. Flera nya på sistone.

/Tina knattrande m vänster hand, ammar Thilda o nu skriker Noah :roll:
Användarens profilbild
Av Lindis
tinaw skrev: Storken och hoppisen är vävda i korskypert, rebozon i tuskaft = svalare, tunnare men mindre följsamt.
Betyder det att rebozon är enklare att ha under en jacka, eller fungerar de andra också?

Sjalträff låter bra, jag vet _ingen_ häromkring som bär i sjal :shock: .
Användarens profilbild
Av tinaw
De funkar allihop under en jacka, en tjockare sjal blir varmare bara. Det som kan kännas knöligt är den större knuten tycker jag. Sen kan man ju gilla att tyget är på ett visst sätt, att det blir mindre bylsigt med ett tunnare tyg, eller mer stadigt med ett tjockare eller så...

Var bor du?
Användarens profilbild
Av Lindis
Jag bor i Djurås, men kommer ursprungligen från Borlänge, flyttade hit för drygt 3 år sedan. Jobbar fortfarande i Borlänge (inte nu då...).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?