Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Jag har nästan bestämt mig för att jag ska ha en gauzesjal, och var mest sugen på en skrynklig gauze och färga själv?

Är det nån skillnad i avlastning mellan skrynklig och slät gauze? Vilken är Bali baby breeze mest lik?
Och vilken är mest avlastande/svalast?

Och finns det fler varianter jag behöver ta med i beräkningarna?
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag skulle nog säga att bali baby breeze är som ett mellanting mellan den skrynkliga och släta. du kan få prova den nån dag :wink:
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag som har haft både skrynklig och slät gås tycker nog att den skrynkliga är lite lättare att få till en bra knytning med och därmed också avlastar bättre. Håller med diddeldi om att Bali Baby Breeze är som ett mellanting mellan de båda andra.
Sen har väl Mimmi någon egen variant på gauze också om jag inte missminner mig, men den vet jag ingeting om.

OT, någon måste komma med en bra förkortning för Bali Baby Breezen, man kan ju inte kalla den för det, för långt liksom. :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
Måsen skrev:Jag som har haft både skrynklig och slät gås tycker nog att den skrynkliga är lite lättare att få till en bra knytning med och därmed också avlastar bättre. Håller med diddeldi om att Bali Baby Breeze är som ett mellanting mellan de båda andra.
Sen har väl Mimmi någon egen variant på gauze också om jag inte missminner mig, men den vet jag ingeting om.

OT, någon måste komma med en bra förkortning för Bali Baby Breezen, man kan ju inte kalla den för det, för långt liksom. :wink:
håller med föregående skrivare :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
Måsen skrev:Jag som har haft både skrynklig och slät gås tycker nog att den skrynkliga är lite lättare att få till en bra knytning med och därmed också avlastar bättre. Håller med diddeldi om att Bali Baby Breeze är som ett mellanting mellan de båda andra.

bbb? eller vill du ha nåt mer kreativt?
Användarens profilbild
Av ernamalin
diddeldi skrev:

Kanske kort och gott, Breezen :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
ernamalin skrev:
diddeldi skrev:

Japp, Breezern it is!
Användarens profilbild
Av Måsen
Isanna skrev:
ernamalin skrev:
diddeldi skrev:

Japp, Breezern it is!
Brisen!? :roll:
På samma vis som gauze blev gås...
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jenny m. liten skrev:Är det nån skillnad i avlastning mellan skrynklig och slät gauze?
Avlastningsmässigt är de likvärdiga och det är en smaksak vilken man tycker bäst om 8) Den skrynkliga har något mer "giv" medan den släta är något stummare. Den släta är också mjukare från början.
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Måsen skrev:Jag som har haft både skrynklig och slät gås tycker nog att den skrynkliga är lite lättare att få till en bra knytning med och därmed också avlastar bättre.
Lottie skrev:Avlastningsmässigt är de likvärdiga och det är en smaksak vilken man tycker bäst om Den skrynkliga har något mer "giv" medan den släta är något stummare. Den släta är också mjukare från början.
Ah, tackar. Eftersom jag redan lutar mot att ju skrynkligare desto bättre så blir det nog den släta som får stryka på foten här. Återstår skrynklig Gås och Bris (se där) i funderingarna just nu. Prismässigt går det väl nästan på ett ut om jag dessutom ska köpa färgattiraljer till gåsen..?
diddeldi skrev:jag skulle nog säga att bali baby breeze är som ett mellanting mellan den skrynkliga och släta. du kan få prova den nån dag :wink:
Tack, det gör jag gärna. Mjukhet/Strävhet då?

Om den släta gåsen är mjukare än den skrynkliga, hamnar brisen (se där, igen) mittemellan i det avseendet också?
Vilken (av alla tre) är mysigast till en nyfödd? (Min syster ska ha bebis i juli. Hon ska få låna min moby och frida med meas gamla mei tai men kommer väl svettas ihjäl så att kunna erbjuda ytterligare ett alternativ är inte fel. Fast mest är förstås sommarsjalen till mig och Benjamin)
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jenny m. liten skrev:Om den släta gåsen är mjukare än den skrynkliga, hamnar brisen (se där, igen) mittemellan i det avseendet också?
Vilken (av alla tre) är mysigast till en nyfödd? (Min syster ska ha bebis i juli. Hon ska få låna min moby och frida med meas gamla mei tai men kommer väl svettas ihjäl så att kunna erbjuda ytterligare ett alternativ är inte fel. Fast mest är förstås sommarsjalen till mig och Benjamin)
Torde vara en smaksak vilken man tycker passar bäst för en nyfödd. Du får gärna prova och se vilken som är din egna favorit :wink: På en sjalträff i Gbg bör du kunna prova alla tre 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?