Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mybaby83
Hej!
Är alldeles ny här och jag väntar en liten som ska komma i slutet av Maj. Jag är jättesugen på att skaffa en sjal till att bära den lille i. Men det finns så många olika alternativ att välja på.
Jag vill ha en sjal som passar på sommaren som inte är så varm.
Sen är jag liten 156 cm, så vill ha en sjal som kan passa längden.
Hoppas att nån av er har några erfarenheter som ni kan dela med er så vore det jättesnällt. :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
en trikåsjal är jättebra till en nyfödd :D . jag hade en moby wrap som jag tyckte funkade bra, men vill du välja en tunnare variant så kan du kika på sino, hug-a-bub eller bali baby stretch.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Välkommen :hello:

Mitt råd är (också) helt klart en trikåsjal - något av det mjukaste och skönaste man kan bära sitt nyfödda barn i :heart: Dessutom är de lätta att lära sig knyta. Tycker du bärsjalen är lång virar du bara den ett extra varv runt midjan. Väljer du en trikåsjal med avsmalnande ändar märks det extra varvet knappt och knuten blir pytteliten - ger ev mer stadga åt knytningen om man virar sjalen ett extra varv (men det är ju bara positivt :wink:)

Eftersom du vill ha en sjal som inte är så varm vill jag tipsa om Sino, Hug-a-Bub, MaM ECO för att nämna några. Sedan är det inte fel att välja en sjal i en färg du tycker om 8)

Lycka till i valet av sjal!
Användarens profilbild
Av jag71
Jag bar mina två¨små snuttor i främst sinon och så mimmis kriklade. Tycker väldigt bra om mimmis krinklade, snygg, sval och bara så mysig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?