- tor apr 26, 2007 16:13
Jag kan visst bara inte bestämma mig för en sorts sjal. Men framför allt kan jag ha en? Jag är väldigt stor över brösten så bär jag bäbis i "vagga" så kommer den ju långt ut eller hamnar under ett par bröst, vet i fan om det funkar? Nån med h kupa som kan berätta? Har annars ca xl o storlek så räcker sjalen om?
Sen så tycker jag nog att HugABub ser finast ut av trikå sjalarna men har förstått att sino är svalast men så undrar jag om moby wrap är väldigt lik den?
Samtidit så verkar ju alla sjalar ha sina fans, men vilken gillar jag bäst?
Nej, hjälp, hur skall jag tänka nu?
Den väntade bäbisen kommer troligen att vara en liten en och kommer nu i maj/juni.
Nått annat att tänka på mer än en svalare sjal?
Och kan man ha en Trikå/elastisksjal på ryggen?
Förresten vilken trikåsjal är vanligast och populärast? Vilka räknas till de ovanligare sorterna? Tänker bara så man får en upfgattning om de är kända eller bra
Sen så tycker jag nog att HugABub ser finast ut av trikå sjalarna men har förstått att sino är svalast men så undrar jag om moby wrap är väldigt lik den?
Samtidit så verkar ju alla sjalar ha sina fans, men vilken gillar jag bäst?
Nej, hjälp, hur skall jag tänka nu?
Den väntade bäbisen kommer troligen att vara en liten en och kommer nu i maj/juni.
Nått annat att tänka på mer än en svalare sjal?
Och kan man ha en Trikå/elastisksjal på ryggen?
Förresten vilken trikåsjal är vanligast och populärast? Vilka räknas till de ovanligare sorterna? Tänker bara så man får en upfgattning om de är kända eller bra