Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Clifford
...och mina jeans är ljusrosa där sjalsvansen legat och skavt mot linningen. Tänkte bara säga det, ifall det finns någon mer som har en rödsvart indio och undrar varför saker plötligt antagit en rosa ton (som barnmunnar och jeanslinningar) :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Pernilla J skrev:...och mina jeans är ljusrosa där sjalsvansen legat och skavt mot linningen. Tänkte bara säga det, ifall det finns någon mer som har en rödsvart indio och undrar varför saker plötligt antagit en rosa ton (som barnmunnar och jeanslinningar) :lol:
jag har en röd/svart indo, men jag har inte märkt att den fäller :roll:
Användarens profilbild
Av Clifford
Min gör det. Jag märkte att jag kände mig dammig om händerna men visste inte vad det var, förrän jag såg mina jeans. Just beläggningen på händerna upprepades nu vid nattningen, då jag bar i indion. Vi tvättar på fredag och fram till dess står jag ut, nu när det ändå är en rejäl favorit! :)
Användarens profilbild
Av sacha42
hmm vad konstigt, har du tvättat den förut?
Av Minea
Pernilla J skrev:...och mina jeans är ljusrosa där sjalsvansen legat och skavt mot linningen. Tänkte bara säga det, ifall det finns någon mer som har en rödsvart indio och undrar varför saker plötligt antagit en rosa ton (som barnmunnar och jeanslinningar) :lol:
Stackare, jag tror inte att den torrfäller, jag tror att du på något sätt är allergisk mot just en rödsvart indio så du är nog tvungen att sälja den till mig :wink:
Användarens profilbild
Av Clifford
Nej, jag har inte hunnit det. Jag har för mig att jag läst någonstans att man inte ska behöva tvätta didymos före användning. :hmm:
Användarens profilbild
Av Clifford
Minea skrev:
Stackare, jag tror inte att den torrfäller, jag tror att du på något sätt är allergisk mot just en rödsvart indio så du är nog tvungen att sälja den till mig :wink:
:Hahaa: Du är skön du, Minea! :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Pernilla J skrev:Nej, jag har inte hunnit det. Jag har för mig att jag läst någonstans att man inte ska behöva tvätta didymos före användning. :hmm:
ok, för jag tvättade den innan användning pga att jag är så jäklar allergisk, så då kanske torrfällningen försvann 8)
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tror också det försvinner när du tvättar den första gången :D
Användarens profilbild
Av Clifford
Jo, det tror jag med... men den är ju så mjuk och gosig nu och tänk om den inte är det sen :? *ynk*
Användarens profilbild
Av diddeldi
Pernilla J skrev:Jo, det tror jag med... men den är ju så mjuk och gosig nu och tänk om den inte är det sen :? *ynk*
då får du stryka den och fläta som sacha gör och så bära mycket så blir den gosig igen :wink:
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag får ändå ååångest :roll: Fast jag vet ju att det var hur lätt som helst att få wellen mjuk efter tvätt. Den fick åka två gånger i mangeln och sedan hoppade och lekte Alva i den :lol:

Förresten... Didy Nora är bland det mjukaste jag har känt på och burit i. Hon är helt fantastisk (och hon torrfäller inte ;) )
Användarens profilbild
Av sacha42
diddeldi skrev:
Pernilla J skrev:Jo, det tror jag med... men den är ju så mjuk och gosig nu och tänk om den inte är det sen :? *ynk*
då får du stryka den och fläta som sacha gör och så bära mycket så blir den gosig igen :wink:
:iagree: de blir gossiga efter tvätt, bara man ger dem lite kärlek :D
Av Aelia
Sacha, SOV!!!!!!!!!!!!!!
Användarens profilbild
Av Clifford
Och jag är idel kääärlek, så den sjalen blir mjukare än ljummet smör innan jag är klar med den :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?