Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Har så smått börja bära lillan på ryggen innomhus. Har nästan lyckats med omslutet med sjalen, men det tar sån tiiiiid! Ryggsäck verkar ju smidigare, men det går inte alls att få till.. Så det är inte så stor chans att jag kommer idas knyta upp henne med sjalen för att t.ex laga mat..
Har även burit med min MT med breda axelband, med det kändes inge bra med axelbanden korsade fram.
Så vad tycker ni är bäst att bära med på ryggen? Har funderat på att sy en MT med smala axelband, med är det verkligen bekvämare??
Kom med åsikter!
Användarens profilbild
Av Isanna
Du som kan sy så fint ska ju självklart sy en med smala axelband. :vågen: Jag gillar inte heller breda band när jag bär på ryggen.

Annars har du ju massor med selar att välja bland, Beco, ergo, patapum, Sutemi och allt vad det finns!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
:oops: Tack Anna =) Men även änr jag knutit med sjalen tycker jag itne det är så skönt med korsat fram, antingen så gör det ont i brösten eller så blir man strypt... :? :roll:

Funderar på ergo, provade ju att bära fram, men då väljer jag hellre MT:n men Ergon kanske är skönare på ryggen?
Användarens profilbild
Av Gullan
Ergo är bra på ryggen, men jag tycker MT är lika bra :)
Prova att dra axelbanden rakt fram, sedan ner under dina armar direkt - inget korsande fram, sedan gör du en twist över barnet, under barnets ben och så fram och knyt - hängde du med? När du drar axelbanden så, så blir det mer som ett ryggsäcksknyt, eller ett selaxelband.

Såg nu att du har breda axelband på din MT, provade aldrig med den innan jag lånade ut den...
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Eller också kan du börja som Gullan beskriver, men istället för att avsluta med att knyta i midjan kan man ju avsluta "tibetanskt" så slipper man oroa sig för att axelbanden ska glida bak.
Användarens profilbild
Av Isanna
Kaffemoster skrev:Eller också kan du börja som Gullan beskriver, men istället för att avsluta med att knyta i midjan kan man ju avsluta "tibetanskt" så slipper man oroa sig för att axelbanden ska glida bak.
Precis, men jag inbillar mig fortfarande att det skulle vara skönare med smala axelband då, om man har bredare och knyter ryggsäck så tycker jag bara att de breda axelbanden korvar sig. :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?