Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur skulle ni gjort?

Behållt Norrsken och varit glada för en Lisa ringis
7
39%
Bytt Norrsken mot en Lisa och haft Lisa som både långsjal och ringis
1
6%
Behållt Norrsken, skaffat en lång Lisa, haft Lisa som ringis och struntat i den planerade Ergon
2
11%
Bett maken skjutsa er till psyket
8
44%
Användarens profilbild
Av aha
Jag har fått ett dilemma.
Jag gillar verkligen min Easy norrsken, den är jätteskön och snygg.
Men jag fick ju hem ½ Didy Lisa häromveckan som nu blivit ringsjal (bildbevis kommer senare).

Lisa är jättevacker. Bilderna gör henne inte alls rättvisa, framförallt inte den lilla bilden som finns hos activebabycare. Nu vill jag ju ha en lång Lisa också, men jag kan inte ha både det och min Easy.

En del dagar funderar jag på att släppa norrsken och skaffa en lång Lisa, andra dagar tänker jag att det är ju kul att ha två olika sjalar och Easyn är ju jättesnygg :!:
Ibland funderar jag till och med på hur snygg Till är i verkligheten när det är så fin på bild...
Varför ska det vara så här... :?:
Av Petra
Psyket. Du behövs omprogrameras. Du måste fatta att man kan ha två långa och en ringsjal. Plus en ergo. :lol:

Vilken hjälp. :wink:

Nej jag hade väntat med en lång till och satsat på ergon, och sedan köpt Lisa. Jag älskar att ha ergon. Men sjalen är fortfarande bäst.
Användarens profilbild
Av April
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hi, hi... oj, vad jag skrattade av ditt inlägg ;-)

Jag hade haft 1 långsjal, 1 ringsjal, 1 sele = perfekt :-)

Sedan får du och de små sjal :twisted: slåss om vilken långsjal du ska ha :-D

Kram
Användarens profilbild
Av April
Alltså... jag var tvungen att rösta för psyket - fast det var ju bara på skoj ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av aha
April skrev:Alltså... jag var tvungen att rösta för psyket - fast det var ju bara på skoj ;-)
Ja, tar man med det som alternativ får man ju tåla att folk röstar på det också :lol:
Användarens profilbild
Av Tiz
April skrev:

Jag hade haft 1 långsjal, 1 ringsjal, 1 sele = perfekt :-)
Men April!!! Nej, nej, nej!! *suckar djupt* Det är ju ett måste att ha 2 långsjalar, 1 ringsjal (minst) och en sele. Det fattar vem som helst! 8)
Användarens profilbild
Av April
Nej, nej, nej!! *suckar djupt* Det är ju ett måste att ha 2 långsjalar, 1 ringsjal (minst) och en sele. Det fattar vem som helst! Cool
:lol: :lol: :lol: Jo, jag vet att det egentligen är LAG på det... men jag tänkte vara snäll ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
Däremot så har du ju inte någon sjal i längden 4,2. Det är en bra längd för lite snabba ryggknytningar, men många kan ju knyta omsluten med den längden också.
En sådan sjal skulle jag isåfall satsa på.
Användarens profilbild
Av Eld77
Rösten gick till alt 1 eftersom Ergo bara är så himla bra. Dessutom är det väl inget som hindrar att du skaffar en långlisa lite senare. :-)

Jag vill jättegärna se bild på Lisan! Har sett Till på större bild nån gång och den var verkligen snygg, jag kan tänka mig att Lisa är ännu finare.

(Å, nu vill ju jag också ha! Men jag ska ju ha en stork hade jag tänkt. Voj, voj.)
Användarens profilbild
Av jag71
Du kan ju alltid sälja norrskenet till mig! :lol:
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Jag röstade på det första!! :)
Användarens profilbild
Av aha
Jodå :) jag kan faktiskt förstå att man kan ha två långa sjalar :shock:
Det är väl mest plånboken som sätter stopp för allt för stora utsvävningar på sjalfronten. På ett sätt tror jag det är tur :wink:

Jag skulle utan problem kunna samla på mig minst två långa, två halvlånga, ett par korta, några ringsjalar och en ergo om jag kunde välja fritt och inte behövde tänka något på ekonomin.

Jag har för tillfället kommit fram till att Lisa som ringsjal är tillräckligt, just nu i alla fall. Mitt norrsken är underbart. Vacker och så otroligt mjuk och go. Sonen flinar så fort han får se den :D

Tack alla som kommit med åsikter, tror nog att maken någon gång tänkt tanken att skjutsa iväg mig så dom som röstat så är inte helt fel ute :lol: 8) :twisted: :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Hjälp, jag skrattar så att jag nästan kissar på mig!!!
Maken kom utrusande för att se hur det var med mig och såg sedan omröstningsalternativen och sa sedan:
"Helt klart till psyket" och tydligen så kunde jag få leda skaran på vägen dit :D :D :D

Behåll du Easyn så länge. Det tror jag inte att du ångrar.
Annars har nog även jag spekulanter på den........
Användarens profilbild
Av zandrama
Du ska ju ha ALLA, inklusive Ergon. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?