Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asa
Finns någon sykunnig MTinnehavare som kan hjälpa mig med tips på hur jag ska göra för att sy på ett uppfällbart huvudstöd till min MT Babyhawk?

L börjar bli längre och vill gärna titta ut en stund innan han somnar så jag brukar vika in nedre kanten så ryggstödet blir kortare, då blir han glad. Men sen när han somnar så blir det problem. Han gråter så fruktansvärt om man "stänger in" huvudet och han inte får bestämma själv när det är sovdags(tror han ja 8) , jag vet ju att han somnar efter fem minuter).

Funderade på nåt slags fleecetyg och tryck-knappar, så man kan ta bort stödet om man vill. Jag har aldrig sett en MT med huvudstöd så jag vet inte hur det ser ut. Ska formen vara rektangulär eller ska den vara bredare upptill?

Hjälp, snälla... Jag vill ju fortsätta använda min kära MT.
Användarens profilbild
Av naimiez
Tag en tygbit och vanthållare (fast kortare band mellan spännena) och snören i hörnen av tygbiten.....så som på en ergo eller patapum.....förstod du? :oops: :wink:
Användarens profilbild
Av asa
Absolut. Det verkar ju enkelt å smidigt. Jag som lade ut på stora skissbordet :D Enkelheten är bäst, förstår inte varför jag ska göra det så krångligt...

Tack!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?