Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken är bäst, Ergo eller Beco

Ergo
6
30%
Beco
14
70%
Av Aelia
Ja, ni som har provat både Ergo och Beco, vilken tyckte ni bäst om?

Sacha42 får inte rösta :wink: för att jag vet redan nu vad hon kommer att svara, och så vet jag vad Elin kommer att svara oxå :wink:
Av Aelia
Frida med Mea skrev:Det skulle jag också vilja veta, om folk bara röstar efter bekvämlighet och inte snygghet :wink:
mmm, precis
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
8)

JA men nu kanske ni redan visste vad jag tycker också men jag röstade i alla fall :wink:

Jag tycker helt klart Becon är bekvämast på mig och med Thea i lasten. Dvs jag tror att det beror på hur man är byggd. Sitter ergon jättebra är den kanske bättre, gör den inte det så är det förmodligen tvärtom :wink:

Ergon har ju lite stadigare tyg och lite tjockare vaddering i axelbanden så jag kan också tänka mig att till ett större/tyngre barn skulle den kunna vara bättre, men å andra sidan är Becon högre i ryggen vilket ju också är bra på ett stort barn (i alla fall på mitt som gärna hänger sig ut som ett C).

Tråkigt nog tror jag det enda som funkar är att prova för att veta säkert :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
*surar* :x

Beco, Beco, Beco :rock:
Av Aelia
sacha42 skrev:*surar* :x

:
Du är för galen ju :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Får jag rösta då? :lol:

Nu har jag inte hunnit bära så mycket (hämtade den i eftermiddags ju), men jag kan ju berätta om mitt första intryck på Beco. Den är finare att se på, underbara färger. Den är mjukare än Ergon och lite mer Mei Tai- lik på det viset. Huvudstödet är snyggare och det faktum att man kan spänna axelbandet framåt eller bakåt är toppen! (Man väljer alltså om man vill dra bakåt eller framåt i remmarna för att spänna åt).

Men Ergon är liksom en gammal trotjänare, min denim är supernajs och den kommer att stanna, men Beco är liksom mer jag, gladare i färgerna! Hur många Becos får man ha?! :hmm:
Av Aelia
Isanna skrev:Får jag rösta då? :lol:
Hmm, du...ok då, men bara den här gången :wink:
Användarens profilbild
Av Camilla74
Hoppas jag får svara (nåja, gör ju det i alla fall :wink: ), även om jag inte provat Beco än.
Köpte en Ergo NG, men gillade den inte alls!
Dottern som var 7 månader vid provningen satt väl OK, men jag upplevde ryggen som väldigt kort.
Jag tyckte inte den var skön att bära i helt enkelt.

Nu ska det handlas Beco så fort barnbidraget kommer in... 8)
Användarens profilbild
Av Anso
För mig (177 cm lång och ca strl 38/40 på överkroppen) blir BECON´s axelremmar lite korta (den vadderade delen) annars tycker jag att den är supersnygg och jättesmidig. Rösten faller pga detta på Ergon som är lite längre i remmarna.
Av ninen
ERGO alla gånger, fast snygghet är ju värt mycket :wink:
Av Aelia
Så med andrard måste jag ha både Ergo och Beco :roll:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Aelia skrev:Så med andrard måste jag ha både Ergo och Beco :roll:
mmm det verkar så =)
Användarens profilbild
Av Droppen
Aelia skrev:Så med andrard måste jag ha både Ergo och Beco :roll:
:lol: Vad jobbigt för dig! :wink:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag röstar för Sutemi som är helt klart underskattad! 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?