Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av liselott2
Hittade sjalen på en internetbutik. Är det nån som provat den?
Blev sugen på att slå till :lol: Bara den är bra så...
Användarens profilbild
Av sacha42
ja har provat. De är jättetunna och sköna! Som gåsen :D
Användarens profilbild
Av Foxan
Jag har en av dem. Mjuk, tunn, sval, älskar färgen. Fast den avlastar inte lika bra som långa vävda som Storken eller Hoppis, men min terrorist väger ju redan 11 kg ;)
Kör på!!!
Användarens profilbild
Av liselott2
Tack för svaren! Slog genast till och köpte en på Edenbaby!!! :D :D
Användarens profilbild
Av svas
liselott2 skrev:Tack för svaren! Slog genast till och köpte en på Edenbaby!!! :D :D
Vilken färg??? Jag beställde en Orion förra veckan...
Användarens profilbild
Av sagogrynet
svas skrev:
liselott2 skrev:Tack för svaren! Slog genast till och köpte en på Edenbaby!!! :D :D
Har den kommit ännu?
:eld: Vill se bild!
Användarens profilbild
Av svas
sagogrynet skrev:
svas skrev:
Har den kommit ännu?
:eld: Vill se bild!
Nix, kommer nog vilken dag som helst. Edenbaby levererar snabbt. Ska försöka få till ett foto då.
Användarens profilbild
Av liselott2
Jag köpte också en Orion :D
Användarens profilbild
Av sagogrynet
liselott2 skrev:Jag köpte också en Orion :D
.. jag är inte alls sugen på en sådan sjal... 8) inte alls...

:nono: :this: :roll: :lol:
Senast redigerad av sagogrynet den mån apr 16, 2007 19:36, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sacha42
grattis :D
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag fick hem mitt nyinköp idag (beställde i fredags kväll! Eden Baby är verkligen snabba!)

Det blev en Bali Baby Breeze Morgaine :loving:
Den var nog lite mörkare än på bilden på hemsidan, men fin! Lite mer mönster än jag trodde också, men jag vänjer mig nog ;)
Ska bli kul att prova, men Hanna ville inte åka sjal idag när hon kom från dagis.
Av Aelia
Vill oxå ha :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
Lydia skrev:Jag fick hem mitt nyinköp idag (beställde i fredags kväll! Eden Baby är verkligen snabba!)

Den var nog lite mörkare än på bilden på hemsidan, men fin! Lite mer mönster än jag trodde också, men jag vänjer mig nog ;)
Ska bli kul att prova, men Hanna ville inte åka sjal idag när hon kom från dagis.
bild bild bild :eld:
Användarens profilbild
Av Lydia
sacha42 skrev:
Lydia skrev:Jag fick hem mitt nyinköp idag (beställde i fredags kväll! Eden Baby är verkligen snabba!)

Mmm, ska bara övertala dottern om att prova, men nu har hon varit ute och gungat med pappan, och just nu tror jag de är på barnvagnspromenad för att somna.. :P
Av Aelia
Lydia skrev:
sacha42 skrev:

Mmm, ska bara övertala dottern om att prova, men nu har hon varit ute och gungat med pappan, och just nu tror jag de är på barnvagnspromenad för att somna.. :P
Annars har du väl en docka hemma :wink:

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?