Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
Har förälskat mig i Patapum! Den sitter jätteskönt på min lilla kropp, så nu har jag bestämt mig för att köpa en... Men! När jag tittar på bilderna på 2.3:an ser midjebanden annorlunda ut... Är det någon som har en 2.3:a och kan berätta lite mer om hur den är i midjan? De Patapum som jag har provat har "låset" i fast längd på ena sidan och när jag har den på mig är midjebältet 86 cm (mätt utanpå och med spännet knäppt). Går det att få 2.3:an så "liten"? De pratar ju bara om att den nu är så lång att förlängningsbältet inte behövs...
Användarens profilbild
Av Annaklumpen
Du menar den senaste Patapumen eller? Jag mätte på vår sele och vi har den åtdragen till exakt 86 cm, och då var det ändå maken som bar senast. Jag brukar få dra åt den ytterligare lite... vi är visst ganska taniga bägge två :), men på oss sitter den som gjuten. Inga problem att dra åt den till 80 cm i alla fall. Lycka till![/quote]
Användarens profilbild
Av Stark
Ja, det är den senaste versionen (som kom i mars?)...
Användarens profilbild
Av Annaklumpen
Åhå, då har det kommit en ännu senare än vår... vi köpte vår strax efter jul och då var det den "nya" versionen. På bilderna på Patapums hemsida ser det ju ut som om man kan dra åt bältet på bägge sidor precis som på vår sele.
Användarens profilbild
Av Stark
Annaklumpen skrev:Åhå, då har det kommit en ännu senare än vår... vi köpte vår strax efter jul och då var det den "nya" versionen. På bilderna på Patapums hemsida ser det ju ut som om man kan dra åt bältet på bägge sidor precis som på vår sele.
Då är det nog den senaste versionen ni har. Jag tror att 2.3 betyder att man får en käck liten midjeväska med "på köpet"... Om er är sådan att man kan dra år midjebältet på båda sidor så har de nog inte (om det nu är ytterligare en version ute) ändrar på midjebältet så mycket. Hoppas jag :wink: .

Det blir till att beställa!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Stämmer! På nyaste Patapum kan man justera midjebältet på båda sidorna så att spännet hamnar mittbak hela tiden 8)

Tillägg (för att förtydliga): midjebältet är likadant på 2.20 och 2.30 :wink:
Användarens profilbild
Av Stark
Tack för hjälpen Annaklumpen och Lottie! Som sagt, nu blir det till att beställa!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?