Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stream
Åhh.. *vill också* :heart: Tinytots tror jag har lägst pris.. För ett par veckor sen hade de 10% dessutom, men sambon sa nej :roll: Jag hoppas på att lillebror får (bidrag till) en när han fyller år..
Användarens profilbild
Av svas
Stream skrev:Åhh.. *vill också* :heart: Tinytots tror jag har lägst pris.. För ett par veckor sen hade de 10% dessutom, men sambon sa nej :roll: Jag hoppas på att lillebror får (bidrag till) en när han fyller år..
Tryckte på KÖP men de var tillfälligt slut. Andra återförsäljare med bra priser???
Användarens profilbild
Av annemi
Av dem här till höger :arrow:
verkar det bara skilja typ 10-20 spänn så priserna är väldigt jämna
Användarens profilbild
Av sacha42
tinytots har billigast. Då du tryckt på köp en gång så ligger selen i varukorgen. DE fanns i lager nu då jag kollade. :D
Användarens profilbild
Av svas
sacha42 skrev:tinytots har billigast. Då du tryckt på köp en gång så ligger selen i varukorgen. DE fanns i lager nu då jag kollade. :D
Jag provade igen och då fanns det i lager (jag tror jag tryckte KÖP två gånger tidigare i morse). Men tyvärr verkar applikationen strula för när jag kommer till sluttrycket på orderknappen blir det servererror. Ja, har skickat mejl till Tiny tots så det ordnar sig nog.
Användarens profilbild
Av svas
annemi skrev:Av dem här till höger :arrow:
verkar det bara skilja typ 10-20 spänn så priserna är väldigt jämna
Men även frakten verkar diffa. Tinytots kostar 55 och inte 77. Många bäckar små...
Användarens profilbild
Av sacha42
svas skrev:
sacha42 skrev:tinytots har billigast. Då du tryckt på köp en gång så ligger selen i varukorgen. DE fanns i lager nu då jag kollade. :D
Jag provade igen och då fanns det i lager (jag tror jag tryckte KÖP två gånger tidigare i morse). Men tyvärr verkar applikationen strula för när jag kommer till sluttrycket på orderknappen blir det servererror. Ja, har skickat mejl till Tiny tots så det ordnar sig nog.
DEt blir nog bra. Tror att de har haft problem med sin server här i veckan. Kanske den inte är lagad än :roll:

Sen får vi hoppas att Kate har kommit hem från BB, men maken tar nog över undertiden :D
Användarens profilbild
Av svas
sacha42 skrev:
svas skrev:
DEt blir nog bra. Tror att de har haft problem med sin server här i veckan. Kanske den inte är lagad än :roll:

Sen får vi hoppas att Kate har kommit hem från BB, men maken tar nog över undertiden :D
BB!!??? Vilken timing jag har...
Användarens profilbild
Av sacha42
svas skrev:
sacha42 skrev:
svas skrev:

BB!!??? Vilken timing jag har...
ja hon fick liten i helgen :D
Användarens profilbild
Av svas
Japp, då är Ergon beställd :P ! Tinytots hade problem mycket riktigt men jag har nu haft mejlkontakt. Jag hade lyckats lägga order på inte mindre än fem selar...

Tack sacha42 för tips om återförsäljare samt info om serverproblemen!
Användarens profilbild
Av annemi
svas skrev:Japp, då är Ergon beställd :P ! Tinytots hade problem mycket riktigt men jag har nu haft mejlkontakt. Jag hade lyckats lägga order på inte mindre än fem selar...

Va bra :D Jag vill ju oxå ha en, men det har blivit lite mycket nu så jag får nog vänta lite :roll: :oops:
Användarens profilbild
Av sacha42
svas skrev:Japp, då är Ergon beställd :P ! Tinytots hade problem mycket riktigt men jag har nu haft mejlkontakt. Jag hade lyckats lägga order på inte mindre än fem selar...

:lol: ja men 5selar ska vell räcka eller :roll: :wink:

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?