Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tessina
Jag tänkte köpa en vävd sjal nu. Har en tricot slen till min kille på drygt 3 månader, men tycker att den känns lite ostabil..(eller om det beror på att jag knyter fel). Charlie väger nog runt 7 kg nu. Han vill helst bli buren hela dagarna om han fick välja själv..
Så nu tänkte jag köpa en stadigare sjal, men vilken?
Den ska vara lätt att knyta och använda, bra, fin och praktisk..
(Jag är 165 cm lång och rätt "finlemmad")
Tacksam för alla synpunkter!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Hej :)

Förstår att det kan börja kännas instabilt, tycker du gör helt rätt som vill satsa på en vävd :wink:
Men det är jättesvårt att tipsa om ett märke eller en sjal - det är så mycket fråga om smaksak. Vissa gillar tunna mjuka sjalar, då är tex Bebina strjärntecken eller en easycare bra. Andra vill ha stabilare, och då är en hoppediz jättebra :wink: Mellanting skulle tex stork och didymos kunna vara :wink:
Det allra viktigaste är faktiskt att välja en färg man gillar så att den blir använd! Sen är det ju en fråga om pengar också, vad man är beredd att lägga. Ett tips kan vara att köpa begagnat - de blir inte slitna utan bara mjuka ocg goa med lite användning :wink:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
ja det är verkligen jättesvårt att välja sjal! har ganska nyss varit i din situation.. jag valde en easycare, mest för att jag blev helt kär i färgen Lava. sen är det ju väldigt mysig med. så jag håller med ovanstående välj en färg du gillar så är det rätt garnaterat att du kommer gilla sjalen!
lycka till!
Användarens profilbild
Av Gullan
Ta en titt under "Bärsjalsträffar" och se om det inte är nån träff i din närhet. Du kan även lägga upp en egen tråd. Du kan be dem som kommer att ta med lite olika sjalar så får du klämma och prova - mycket lättare än att ta ett muntligt omdöme om en sjal :)
Användarens profilbild
Av ernamalin
Håller med övriga!

låt färgen bestämma i första hand.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?