Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
Jag har hört att carry slingen inte är så mycket tunnare än andra kypertvävda sjalar, typ BB-slen (men lite tunnare än Hoppisen förstås). Antiguan däremot är tunn och luftig, fick just hem en och den är jätteskön! Avlastar kanske inte lika mycket som en tjockare (och kypertvävd) sjal, men det är mer en gradskillnad. Jag tjuvtestade utan att ha tvättat den först och gick ganska länge med lillan på ryggen...
Av Petronella
Tack för infon. Jag blir galen. Jag vet inte vad jag ska köpa för en. Jag vill ha en tunn sjal som ändå avlastar så att jag kan bära länge...
Användarens profilbild
Av Tiz
Hur stort är barnet? Rebozo är abslout tunnast sjal, möjligen också en gauze. Jag har haft en Rebozo och de är så glest vävda att de stretchar på diagonalen trots att de är vävda i tuskaft. Svala sköna sjalar. Men annars finns ju Mei Tai, Ergo och Patapum... Jag bar mest i Patapum på somrarna när det var väldigt varmt.
Av Pétronille
För min del avlastar en riktigt lång sjal bäst, och det är enda nackdelen med Antiguan jag har -- den finns visserligen i 5.2 oxå men inte i den färg jag ville. Och eftersom de andra sjalarna jag har är så långa tänkte jag att jag kan ha en lite kortare oxå. Så mitt råd är att satsa på en tunn sjal som är så pass lång att man kan dra den två varv kring höften så får man optimal avlastning på det sättet.
Av Petronella
Tack för alla svar. Jag har nu bestämt mig för en Amazonas Carry Sling.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?