Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gullan
De var ju jättefina - särskilt "Psyche" och "Haumea," kan också tänka mig den bruna skrynkliga... hmm, kanske man måste ha "en" till....
Användarens profilbild
Av Clifford
Orion påminde väldigt mycket om... Iris! :roll:
Senast redigerad av Clifford den mån mar 26, 2007 13:26, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Hmm... har läst nånstans eller hört nånstans att den ska vara väldigt tunn och smidig iaf. Snygga färger var det med.
Användarens profilbild
Av Måsen
Hoppsan, jag råkade visst trycka på köpknappen fast sjalkontot är tömt för längesedan. :oops:
Användarens profilbild
Av jag71
Måsen skrev:Hoppsan, jag råkade visst trycka på köpknappen fast sjalkontot är tömt för längesedan. :oops:
Vad bra då kan du ju ta bilder på den och visa att den inte alls är så snygg som dem bilderna jag sett innan varit! :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
DE är precis som gåsen. Mjukare och mer lättknuten tycker jag. Har en liten ficka på ena sjaländen. Mkt bra och snygg sjal!! Har en lånad och har köpt en själv med :D
Bild

vad blev det för någon till dig Måsen?? :D
Användarens profilbild
Av Kotten
Ooo, gaia... :love:
Användarens profilbild
Av mica
Jag såg Haumea på bild för länge sedan. Den var så underbar.
Användarens profilbild
Av Måsen
sacha42 skrev: vad blev det för någon till dig Måsen?? :D
Åh, det blev en Lalita. Jag är mycket svag för färkombinationen röd/rosa/orange!
Jag trodde att det skulle vara ditt självklara val också! Råååsa, liksom! :lol:

Har tyget en baksida eller är det genomfärgat? :roll: Jag vet inte så mycket om batikfärgning. :oops:
Användarens profilbild
Av Groover
Måsen skrev:
Åh, det blev en Lalita. Jag är mycket svag för färkombinationen röd/rosa/orange!

Har tyget en baksida eller är det genomfärgat? :roll: Jag vet inte så mycket om batikfärgning. :oops:
:eld: Åh, du måste visa bild så snart den kommer!!
Användarens profilbild
Av Kotten
Kotten skrev:Ooo, gaia... :love:
Oj, jag tittade på fel rad... Det är haumea (?) som jag åtrår. Ooo.
Användarens profilbild
Av Nova
Ååååh, så fina! :love:

Lalita måste man få se på bild sedan! Den ser underbar ut på färgprovet iaf.
Användarens profilbild
Av sacha42
Måsen skrev:

Japp, en sånn ska jag ha med. Men den som jag har på bilden är en lånad. Det är samma mönster på baksidan av den. :D
Användarens profilbild
Av Måsen
sacha42 skrev:
Måsen skrev:

Japp, en sånn ska jag ha med. Men den som jag har på bilden är en lånad. Det är samma mönster på baksidan av den. :D
Jag tänkte väl att det var fel, att du skulle ha en rosa och inte en lila! :roll:

Nu ligger en avi framför mig på köksbordet och båda tjejerna ligger och sover så jag får snällt vänta på att få hämta ut min sjal. :(
Men den som väntar på något gott... :lol:

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?