Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sisu
Jag har en Storkis Inka 4,6 meter....

Men... jag har tröttnat på den tror jag... Visserligen bär jag typ aldrig i den längre, för vi har skaffat oss en redan älskad Patapum, men jag skulle ändå vilja ha en ny sjal tror jag... *lite tveksam*

Men vad finns det för sjalar i samma kvalitet som Storkisen...?
Har hört att det finns "budgetvarianter" på den, vilket borde innebära att den är en av de bästa...?

Så vad finns det som är snarlikt...?

Har kikat på en Anna... men det finns ju så mycket andra fina färger på andra modeller...! :roll:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Storchenweige, Didymos, Easycare och Girasol är väl ganska jämnbördiga.

Hoppedizen är budget variant, men bra ändå.
Användarens profilbild
Av Helena
De maskinvävda är av bäst kvalitet tycker jag, och det är Storchenwiege, Didymos, Easycare, Bebina (förmodar jag, har inte provat den).

Hoppediz och Girasol är handvävda. Det innebär ju att det kan förekomma lite vävfel och ojämnheter i sjalarna.
Användarens profilbild
Av Anna
Tröttnat på INKA????

Ja det kan hända den bästa. Jag tittade också på andra storkfärger men hittade inte någon som jag tog direkt till mitt hjärta (har en inka ringsjal och en leo marin) så det blev en Didymos Lisa och den färgen föll mig verkligen i smaken.

Lägg ut en anons på köp och sälj? Säkert finns någon annan som också har lust att variera sig i sina färgval och kankse vill byta med dig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?